Skip to main content
Beantwoord

Diverse apps werken niet via Experia Wifi na update van modem

• 25 maart 2025
  • 4 reacties
  • 24 keer bekeken

ik ervaar hetzelfde probleem op diverse telefoons, er lijkt mij weer nieuwe software uitgerold te zijn. Die vermoed ik met name niet correct werkt i.c.m. experiaWfi extender in mijn geval. Als ik namelijk de extender ontkoppel heb ik in de nabijheid van de modem werk normaal werkend. Zodra ik de extender erin prik heb ik door het hele huis bereik, maar werken veel apps niet (geve naan dat er geen internet toegang is), terwijl mijn browser wel werkt.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Rambo88

Helaas niet, ik heb nog een gebeld met de klantenservice, zij gaven aan dat de bandwidth voor 2.4Ghz op 20 MHz moest staan en voor 5Ghz op 89 MHz, na inschakelen van IPV6 lijkt het nu weer goed te werken.

Bekijk origineel

4 reacties

• Auteur
  • Topper
  • 16 reacties
  • 27 maart 2025

Ik heb ipv6 dus uitgezet, maar het probleem blijft bestaan helaas op mijn android telefoon. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14855 reacties
  • 28 maart 2025

Hi ​@Rambo88, wat jammer dat je ineens problemen hebt met meerdere apps in combinatie met je Experia Wifi ðŸ˜•

Je geeft aan dat het uitzetten van IPv6 er niet voor zorgt dat het probleem verdwenen is op je Android telefoon, maar in je eerste bericht heb je het over diverse telefoons. Zijn er ook toestellen waarbij het uitzetten van IPv6 wél heeft geholpen?

• Auteur
  • Topper
  • 16 reacties
  • Antwoord
  • 31 maart 2025

Helaas niet, ik heb nog een gebeld met de klantenservice, zij gaven aan dat de bandwidth voor 2.4Ghz op 20 MHz moest staan en voor 5Ghz op 89 MHz, na inschakelen van IPV6 lijkt het nu weer goed te werken.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14855 reacties
  • 8 april 2025

Heel fijn dat het wijzigen van de bandwidth voor verbetering gezorgd heeft ​@Rambo88! Bedankt dat je dat hier nog even laat weten ðŸ˜Š 

Reageer