Skip to main content
Beantwoord

DNS Guest wifi KPN Box 12

• May 24, 2021
  • 5 reacties
  • 145 keer bekeken

Ik zou graag zelf (kindvriendelijke) dns servers willen instellen voor het Guest SSID. Op de v12 is dit mogelijk op het normale SSID, maar voor Guest lijkt dit niet ondersteund te worden. Is dit iets dat nog kan worden ontwikkeld in toekomstige releases?

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @Ivo_KPN, welkom hier. 

Bedankt voor je feedback, ik zal dit doorgeven. Of dit ook daadwerkelijk doorgevoerd wordt is afwachten. Mijn advies voor nu is, een FRITZ!Box of een eigen router. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • May 26, 2021

Bedankt voor je feedback, ik zal dit doorgeven. Of dit ook daadwerkelijk doorgevoerd wordt is afwachten. Mijn advies voor nu is, een FRITZ!Box of een eigen router. 

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • May 26, 2021

Als je de DNS aanpast op de KPN Box, heeft dat dan geen effect op het gastennetwerk? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 26, 2021

Dank voor je reactie. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 26, 2021

Als je de DNS aanpast op de KPN Box, heeft dat dan geen effect op het gastennetwerk? 

Klopt. Alleen op het normale ssid. Het gastennetwerk blijft de standaard dns servers van kpn gebruiken.

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • May 27, 2021

Ik heb het doorgeven. Het is aan de ontwikkelaars om te kijken wat ze er mee gaan doen.Â