Skip to main content

Enige tijd geleden deed de wifi het telkens niet goed ( nog steeds niet) en toen hebben we een dongel in gebruik gekregen. Die hebben we hard nodig. Maar nu krijgen we er geen internetverbinding meer meer. Kunt u ons helpen? Klantnummer : (...) 

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Goedendag @TMM Mentink. Een dongel, mobiele wifi router, bieden wij aan als tijdelijke oplossing: bijvoorbeeld als er door een storing helemaal geen diensten beschikbaar zijn. Wat is er precies aan de hand met de vaste internetverbinding? Ik lees dat de Wifi niet goed werkt: via een bekabelde internetverbinding werkt het wel goed? En wat werkt er precies niet goed aan de Wifi verbinding? 
We hebben ook een topic waar nog meer tips staan om problemen met WiFi op te lossen. Zou je die door willen nemen? Ik hoor graag of dat helpt. Zo niet, laat dan hier zo duidelijk mogelijk weten wat je bevindingen zijn, dan helpen we je graag verder. We zijn voor sneller en directer contact ook telefonisch bereikbaar via 0800 0402 (7 dagen per week bereikbaar, tussen 8 en 22 uur).


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!