Ik heb 29 oktober aangesloten + internet en tv.
via kennissen wilde we een 2 jaar abbonment ipv 1 jaar met de korting van 1 jaar zoals op de site.
ik belde op 1 december belde en kreeg te horen ik hierover wordt terug gebeld, dus niet.
Ik weer belde toen werd mijn abonnement opgezegd en automatisch opgezegd. Dit was dus niet de bedoeling kwam ik achter omdat je dan een maand opzeg heb.. dat hebben wij weer. Weer gebeld kreeg te horen we gaan u abbonement vrij geven en belt 5 december terug, ik belde en mijn abbonment was vrij gegeven, de medewerker kon niet ik moest de volgende dag terug bellen, dus ik weer gebeld..krijg te horen ik kan niets doen omdat het 48 uur duurt. 8 dec weer gebelt de dame kon een nieuwe order maken en dan komt u huidige order te vervallen..maar ik kan het dan niet controleren want ik ben dan met vakantie en dit loopt automatische, 9 december gebelt met de vraag loopt de order goed omdat ik bang ben dat ik dadelijk wordt afgesloten.. ik kreeg te horen nee de orders lopen goed u hoeft geen zorgen te maken. 10dec krijg ik een mail met de boodschap wij kunnen u aanvraag niet opnemen ivm lopende order.
ik weer gebelt want de stoom kwam uit me oren. 2,5 uur aan de lijn gezetten. De medewerker gaf aan we kunnen de order afsluiten dan ben u aansluiting kwijt en kunnen we nieuwe order erin zetten. Paar dagen is prima, maar toen kreeg ik te horen dat dit pas 20 december de stoom kwam uit me oren ik was helemaal klaar met KPN.
vanavond belde iemand van de klachten afdeling er is alleen maar fouten gemaakt door de medewerkers van KPN. Waardoor ik nu zonder diensten zit, apparatuur waar ik niets aan heb. De medewerker gaf aan ze hadden gewoon een spoed reperatie dan was u niet afgesloten geweest. Nu kan niemand me aansluiten .. door fouten van KPN, een bedrijf moet blij zijn dat een klant langer wilt blijven maar KPN jaagt liever mensen weg..ik zit nu zonder aansluiting..bedankt KPN 12 dagen verder het enig wat is bereikt dat ik geen diensten heb door KPN.
ben echt pis…