Skip to main content

Ik heb 29 oktober aangesloten + internet en tv.

via kennissen wilde we een 2 jaar abbonment ipv 1 jaar met de korting van 1 jaar zoals op de site.

ik belde op 1 december belde en kreeg te horen ik hierover wordt terug gebeld, dus niet. 
Ik weer belde toen werd mijn abonnement opgezegd en automatisch opgezegd. Dit was dus niet de bedoeling kwam ik achter omdat je dan een maand opzeg heb.. dat hebben wij weer. Weer gebeld kreeg te horen we gaan u abbonement vrij geven en belt 5 december terug, ik belde en mijn abbonment was vrij gegeven, de medewerker kon niet ik moest de volgende dag terug bellen, dus ik weer gebeld..krijg te horen ik kan niets doen omdat het 48 uur duurt. 8 dec weer gebelt de dame kon een nieuwe order maken en dan komt u huidige order te vervallen..maar ik kan het dan niet controleren want ik ben dan met vakantie en dit loopt automatische, 9 december gebelt met de vraag loopt de order goed omdat ik bang ben dat ik dadelijk wordt afgesloten.. ik kreeg te horen nee de orders lopen goed u hoeft geen zorgen te maken. 10dec krijg ik een mail met de boodschap wij kunnen u aanvraag niet opnemen ivm lopende order.

ik weer gebelt want de stoom kwam uit me oren. 2,5 uur aan de lijn gezetten. De medewerker gaf aan we kunnen de order afsluiten dan ben u aansluiting kwijt en kunnen we nieuwe order erin zetten. Paar dagen is prima, maar toen kreeg ik te horen dat dit pas 20 december de stoom kwam uit me oren ik was helemaal klaar met KPN.

vanavond belde iemand van de klachten afdeling er is alleen maar fouten gemaakt door de medewerkers van KPN.  Waardoor ik nu zonder diensten zit, apparatuur waar ik niets aan heb. De medewerker gaf aan ze hadden gewoon een spoed reperatie dan was u niet afgesloten geweest. Nu kan niemand me aansluiten .. door fouten van KPN, een bedrijf moet blij zijn dat een klant langer wilt blijven maar KPN jaagt liever mensen weg..ik zit nu zonder aansluiting..bedankt KPN 12 dagen verder het enig wat is bereikt dat ik geen diensten heb door KPN.

ben echt pis…

Vreemd verhaal. Je bent nieuwe klant? En je abonnement is dus op 29 oktober gestart?

Of was je bestaande klant die overgegaan is van koper naar glasvezel? 

Vreemd verhaal. Je bent nieuwe klant? En je abonnement is dus op 29 oktober gestart?

Of was je bestaande klant die overgegaan is van koper naar glasvezel? 

Ik ben een nieuwe klant, ik wilde me jaar contract om laten zetten naar 2 jaar abbonemt met 1 jaar voor 35 euro en daarna de volle pond.

Ik ben een nieuwe klant, ik wilde me jaar contract om laten zetten naar 2 jaar abbonemt met 1 jaar voor 35 euro en daarna de volle pond.

Als je dan op 1 december belt, dan kan dat normaal gesproken helemaal niet meer. Dan heb je een vast contract. Dat kan niet meer aangepast worden. Ook niet van 1 naar 2 jaar.

Het zou zo moeten wezen dat het computersysteem van KPN dat gewoon blokkeert. Dat een medewerker aan de telefoon dat met de beste wil van de wereld niet voor elkaar kan krijgen.

Dus het is me een raadsel hoe dit allemaal zo gelopen is. Heel bijzonder. 

Heb je je forumprofiel ingevuld? Dan kan een KPN medewerker hier op het forum meekijken en misschien wat sturing geven.

Als je dan op 1 december belt, dan kan dat normaal gesproken helemaal niet meer. Dan heb je een vast contract. Dat kan niet meer aangepast worden. Ook niet van 1 naar 2 jaar.

Het zou zo moeten wezen dat het computersysteem van KPN dat gewoon blokkeert. Dat een medewerker aan de telefoon dat met de beste wil van de wereld dat niet eens voor elkaar kan krijgen.

Dus het is me een raadsel hoe dit allemaal zo gelopen is. Heel bijzonder. 

Daar moet je bij de medewerkers van KPN zijn..ik weet niet wat wel of niet kan.

maar ondertussen weet ik wel dat ik totaal maar totaal niet klantgericht geholpen ben.En nu zonder producten zit, dit had aan de hand van een spoed reperatie allemaal niet nodig geweest begreep ik van de KPN medewerker die gisteren aan de telefoon had.maar de klant krijg geen oplossing

Op klacht indienen heeft geen zin omdat daar wordt niets mee gedaan. Ze zeggen dat je terug wordt gebelt..nou ik niet.

het enig wat wij willen is aangesloten worden..

Ik hoop dat hier snel een KPN medewerker reageert. 

Ik hoop dat hier snel een KPN medewerker reageert. 

Ik begrijp ondertussen dat het niet kan maar dat werd mij niet verteld maar op dit moment heb ik alleen dichte deuren tegen gekomen.  Op dit moment heb ik nog geen hulp gekregen van KPN.

Weer een nieuw hoofdstuk, ik wordt nu gebelt door de afdeling zeggingen, met de vraag waarom ik heb opgezegd.

ik heb niet opgezegd dat hebben de medewerkers van KPN gedaan om dat er vele hebben zitten rotzooien.

Het erop neer dat ik moet wachten tot 20 december, verder wordt het niet opgepakt. Dus de klant heeft foute informatie gekregen door KPN medewerkers, er is foute acties uit gezet door de KPN medewerkers, er zijn beloftes gedaan door KPN medewerkers die niet kunnen en worden nagekomen, de klant is afgesloten door de medewerkers wat niet de wens was van de klant, dus KPN kan niets.

de klant is aangesloten geweest maar KPN kan niets meer. 
de klant wil maar 1 ding van een jaar contract naar 2 jaar contract, normaal bedrijf zou blij zijn en de klant binnen houden, maar KPN heeft voor deze klant nog niets gedaan..ja 1 ding alle diensten afgesloten.

vanmiddag wordt ik gebelt door de afdeling opzegging, ik wil graag weten waarom u heeft opgezegd, ik het hele verhaal verteld, verontschuldiging na verontschuldiging.. ik kan niet voor u doen hierin, ik krijg wel aan bod voor mobiel bellen met coulance als ik overstapt. Ik geef aan ik moet dit bespreken en belt terug en wilt u het noteren zodat degene het ook weet welk voorstel u heeft gedaan, de medewerker zou dit doen,

.besproken en ik bel terug, het stoom komt uit me oren, ik zie dat u gebeld ben maar zie geen notitie wat u is voorgesteld..de lelijke woorden komen nog niet uit me mond, dit is al de zoveelste keer.. ik wordt KPN enorm zat me adem is lang maar gegeven moment houd het op. De meneer zou een berichtje sturen naar de collega…de zoveelste afspraak of belofte wordt niet nagekomen. ..

Leuk dat je hebt gekozen voor KPN, ​@woumar2💚 We zijn ook ontzettend blij dat je uiteindelijk hebt gekozen voor een 2-jarig abonnement. Alleen wel jammer dat dit niet helemaal liep zoals je had verwacht. Ik kan me voorstellen dat je enorm baalt van de manier waarop dit gaat.

Ik kan niet beloven dat ik iets voor je kan doen, maar ik kijk graag even met je mee. Zou je je profiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je dit gedaan hebt?

Reageer