Skip to main content

Ivm een kabelbreuk door werkzaamheden heb ik al meer dan 24 uur geen internet, waardoor ook geen tv. Als ik bij kpn storingen kijk, zie ik dat de tijd dat het opgelost zou moeten zijn steeds opschuift. Nu al 6 keer. Op deze manier heeft deze info natuurlijk geen zin. Er is een kabelbreuk, en ik neem aan dat er een planning is gemaakt wanneer dit gerepareerd gaat worden. Waarom wordt dit niet goed gecommuniceerd op de website? Nu wordt je steeds blij gemaakt met een dode mus. 
Overigens vertelden mij de mensen die de kabelbreuk veroorzaakt hadden dat het meestal 3 dagen duurt voordat de kpn komt repareren. Als dat waar is, dan vind ik dat in de huidige moderne tijd echt veel te lang. 
postcode gebied is **********

 

Admin: gegevens verborgen ivm privacy

Even een update, de internetverbinding is herstel. Het duurde dus zoals door de heren die de draad hebben beschadigd geen 3 dagen maar ongeveer 26 uur. 


Dan heeft u wel heel erg veel geluk gehad. Vanwege het tekort aan mensen kan het soms lang duren.  Top dat u het even meldt!


Hier hetzelfde, sinds maandag avond geen tv en internet. Glasvezel kastje staat in alarm. Gereset en alles gedaan dinsdag ochtend zonder resultaat.  Hier in de wijk zijn ze al maanden bezig met graven vanwege herinrichting van de wijk en paar maanden geleden ook al een hele tijd storing gehad. Nu weer opnieuw. Gebeld en de storing gemeld eerst zou er een monteur komen individueel maar dit werd later terugggedraaid omdat het onderdeel was van een groter probleem kregen we per sms. Waarschijnlijk een kabel geraakt hoorde ik toen ik opnieuw contact opnam. Nu zijn we dagen verder en weet ik nog niets. Heb ook niet het idee dat er iemand is geweest of iets gebeurd uberhaupt.

Er word niet gecommuniceerd het enige wat ik kan doen is de site in de gaten houden maar de hersteltijd blijft steeds oplopen daar heb je dus helemaal niets aan. Wel 100gb data gehad vanwege thuiswerken dus via de telefoon een hotspot gemaakt. Maar dit gaat wel erg Lang duren en het is verre van optimaal. en als ik dat zo lees op het forum kan dit nog wel dagen gaan duren... waarom word er niet gecommuniceerd? En wanneer word het daadwerkelijk opgelost?


@Wvld kpn heeft er geen baat bij om storingen langer te laten duren dan nodig. Je kunt er vanuit gaan dat er aan gewerkt wordt. Meer dan wat er op de site staat weet kpn waarschijnlijk ook niet. Kpn wordt een paar keer per dag bijgepraat door de netwerkbeheerder en/of aannemer die de klus moet klaren.


Bedankt voor de reacties. Ik begrijp het probleem van het personeelstekort, en ook ik had 100Gb voor mijn telefoon gekregen on een hotspot te creëren. Prima en netjes. Maar de rode draad is geloof ik de communicatie. Op de website wordt telkens de hersteltijd een paar uur doorschuiven, dat maakt deze informatie eigenlijk nutteloos. Dit zou mijns inziens echt beter moeten kunnen. Er zal toch ergens wel een planning zijn?

 


Reageer