Skip to main content

Mijn wiffi verbinding werkt zelden goed en moet het modem vaak resetten, ik kan geen eens een film normaal streamen zonder dat het beeld achter loopt op het geluid wat ook geld voor de tvbox. Ik dacht dat glasvezel snel moest zijn maar ik heb erg veel spijt om een 3 jarig contract met hun aan te gaan via een opdringerige telefoon verkoper. Ik zal het ook zeker niemand aanbevelen en als je de wiffi check doet is zogenaamd alles in orde, erg triest allemaal en je betaald er ook nog €70 voor per maand.

Ik lees een flinke partij ontevredenheid. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Het behoort gewoon goed te werken. Net zoals bij een paar miljoen medeklanten. Weten ze bij kpn al van de problemen? Heb je ze gebeld?

Beste ​@Chris van der Kaaij zo te lezen ben je een zakelijke klant, gezien het 3-jarig contract.

Je kunt dan bellen met de zakelijke helpen KPN via 0800 0403.

Glasvezelsnelheid haal je alleen bekabeld, via wifi is,de snelheid afhankelijk van veel factoren waar KPN geen invloed op heeft.

Het niet synchroon lopen van beeld en geluid heeft echter niets met je snelheid te maken.

Herstart de tv decoder eens of geef de decoder een complete reset.

Beste ​@Chris van der Kaaij zo te lezen ben je een zakelijke klant, gezien het 3-jarig contract.

Je kunt dan bellen met de zakelijke helpen KPN via 0800 0403.

Glasvezelsnelheid haal je alleen bekabeld, via wifi is,de snelheid afhankelijk van veel factoren waar KPN geen invloed op heeft.

Het niet synchroon lopen van beeld en geluid heeft echter niets met je snelheid te maken.

Herstart de tv decoder eens of geef de decoder een complete reset.

Bedankt voor de info en hulp

Rot dat wifi en tv kijken voor zo veel frustratie zorgt ​@Chris van der Kaaij. Ben je intussen verder gekomen met de tips van JanD? Ik hoop dat 't gauw opgelost is, zodat je weer gemak en plezier hebt van je aansluiting.

Reageer