KPN,
Graag z.s.m. ondersteuning
Sinds eind januari is mijn appartement aangesloten op glasvezel.
- jullie hebben mij een glasvezelkastje gestuurd
- een monteur van jullie heeft een kabel doorgetrokken naar mijn modem
- sinds een aantal maanden heb ik een KPN Experia Box 12
- als “cadeau” hebben jullie mijn abonnement gratis omgezet naar 200mbit glasvezel verbinding
MIJN ISSUE
sinds ik om ben gezet naar glasvezel is mijn wifi verbinding verschrikkelijk traag.
- ik heb een gemiddelde download snelheid van 5mbit en uploadsnelheid van 10mbit. en dit terwijl een van de features van glasvezel zou moeten zijn dat de download altijd gelijk is aan de upload snelheid
- ik kan nog geen Netflix serie kijken zonder dat het beeld korrelig is
- ik heb zelfs mijn abbonement geupgrade naar 1gbit download en upload en raad eens: er is helemaal NIETS veranderd. geen hogere download of upload snelheid.
Het verschil tussen de snelheid waarvoor ik betaal (1gbit) en wat ik krijg (5mbit) is echt buiten proportie
--
Jullie service pagina’s zijn werkelijk een doolhof van informatie, maar ik heb alles wat te maken heeft met trage wifi verbinding geprobeerd.
- ik heb de wifi manager geprobeerd - die raad aan om een wifi versterker aan te schaffen. → ik zit nog geen 5 meter van mijn modem vandaan met 90% van mijn apparaten, dit kan niet de oplossing zijn. Daarnaast gaat het niet om bereik maar om snelheid
- de modem zit direct aangesloten op mijn glasvezel kastje
- het enige wat de verbinding enigszins kan vertraging is de lengte van de kabel tussen het glasvezel kastje en mijn model (5m), maar deze kabel heeft de KPN monteur zelf doorgetrokken
Het is verschrikkelijk dat ik op deze manier met jullie in contact probeer te komen i.p.v. dat ik direct met een van jullie medewerkers in gesprek kan komen