Skip to main content

Mijn vraag is hoe kan het dat mijn dowload zo langzaam is dan mijn upload zou hoe kan ik het super  krijgen meerder malen contact gehad met kpn en regelgeving  opgevolgd geen succes

 toch eindelijk andersom moeten zijn

Hallo @klinker , alleen bekabeld meten is zinvol. Waar kom je dan op uit?


Hoe wil je dar foen als er maar bekabeld 100 mbit door gelaten wordt op het netwerk poort

 

Groet


Hoe wil je dar foen als er maar bekabeld 100 mbit door gelaten wordt op het netwerk poort

 

Groet

Dan heeft een Gigabit abo ook geen zin voor jou @klinker , dan kun je beter weer teruggaan naar 100/100Mbit/s

Draadloos zul je nooit 930/930Mbit halen of je moet wifi6 ax apparatuur hebben, dan kun je rond de 800/800Mbit/s halen onder ideale omstandigheden en de juiste instellingen.

 


Ik heb  een samsung s23 plus daar x ou ik toch vol wifi moet hebben bij mijn zwager geweest daar speedtest gedaan meer dan 800 mb  waar xit het verschil dan groet


Ik heb  een samsung s23 plus daar x ou ik toch vol wifi moet hebben bij mijn zwager geweest daar speedtest gedaan meer dan 800 mb  waar xit het verschil dan groet

Hallo @klinker de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom halen en na herstart de modem/router eens een fabriieks-reset geven

Heeft dat geholpen?

 


Nee niet geholpen


Nee niet geholpen

Jammer.