Skip to main content

Hallo,

 

Na aanpassing van de uploadsnelheid van mijn 1Gbit abonnement recent, is nu mijn download snelheid lager geworden. Vwb de upload snelheid haal ik nu ruim 900Mbit, echter waar ik deze cijfers voor de aanpassing ook haalde bij download is deze sinds de upload aanpassing teruggevallen naar rond de 700Mbit ?

Het lijkt er ook op dat het profiel niet goed staat aangezien de eerste seconde van de test hij ruim 900 haalt echter snel terugvalt naar rond de 700/650.

Kan iemand van KPNmijn profiel eens checken ?

(alle tests gedaan direct op het modem en na modem restart).

 

Gr.

Peter

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Ha @p2dewit, welkom! Vreemd dit. Ik zou niet meteen kunnen verklaren waarom de downloadsnelheid lager is geworden. Ik ga er voorzichtig vanuit dat je dit bekabeld hebt gemeten? Je haalt nu steeds ongeveer 700 Mbit/s? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer? Dan kijk ik graag met je mee. 


Hi Marcia,

Profiel aangevuld.

metingen zijn inderdaad bekabeld gedaan.

gr.

Peter


Hi,

Weet niet of er al iets is aangepast maar het lijkt er wel op. Mijn download snelheid is sinds vandaag weer zoals het hoort (>900Mbit) evenals de upload.

Bedankt,

gr.

Peter


Dat is fijn! Ik beken eerlijk: ik heb niets gedaan 😉. Hoe staat het er nu voor? Nog steeds zoals het hoort? Mocht dit op een gegeven moment toch minder worden, trek gerust aan de bel.