Skip to main content
Beantwoord

Draadglas glasvezel in Groningen via KPN?

  • December 12, 2019
  • 4 reacties
  • 98 keer bekeken

José van der Horn
Nieuwkomer

"Snel Internet Groningen, Draadglas, de aanbiedingen zijn er meer dan. Maar wij willen (in het buitengebied) gewoon bij KPN blijven. Het wordt ten sterkte ontraden om niet (gratis) aan te sluiten, want het kost de nieuwe bewoners dan meer dan € 3000,00! Wie weet hierop antwoord?"

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Jose. Zo te zien gaan wij daar ook gewoon leveren. Het staat nu nog niet open omdat er nog wordt geïnventariseerd en nog niet definitief rond is. :)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 12, 2019

Hi José, welkom op het forum. 

Als ik het goed heb gaat het om dit initiatief van Draadglas. Als ik daar kijk worden wij en ook XS4ALL ook vermeld als aanbieder. Dit zie ik aan mijn kant nog niet, maar dat kan komen omdat dit zich nog in een vroeg stadium bevindt. Ik ga dit hier navragen bij de juiste mensen en wacht een reactie af. Ik kom hier dus nog op terug. 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 29, 2019

Hi Jose. Zo te zien gaan wij daar ook gewoon leveren. Het staat nu nog niet open omdat er nog wordt geïnventariseerd en nog niet definitief rond is. :)


José van der Horn
Nieuwkomer

Dag Alex.

Ik begrijp dat KPN dit ook gaat leveren. Dan wachten wij rustig af. Bedankt voor je reactie.

 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 31, 2019

Dag Alex.

Ik begrijp dat KPN dit ook gaat leveren. Dan wachten wij rustig af. Bedankt voor je reactie.

 

Ja, de voorwaarde is dat er voldoende aanmeldingen zijn. Graag gedaan uiteraard.