Skip to main content

Hallo , Ik kan boven geen tv kijken via internet adapterĀ  DVS 1200, heb van alles geprobeerd omgeruild met beneden opnieuw gekoppeld 10 x aan en uit gezet maar doet niks ,Ik heb ook een nieuwe lan kabel aangesloten maar helpt allemaal niet krijg steeds foutmelding 143.

Welkom @Bert 1955Ā 

Kijk eens hierĀ Storing met de Draadloze Verbindingsset oplossen

, je zou bij Devolo het hulpprogramma ā€˜cockpitā€™ eens kunnen downloaden, daarmee kom je in de DVSā€™en en kun je aanpassingen doen, updates installeren, resetten etc.


Hallo, Ik heb echt alles geprobeerd maar

niks lukt ik heb het opgeven.


probeer eens die devolo in een andere wcd (stopcontact)

gebruik deze ook niet in een verleng snoer maar direct in het stopcontact

misschien werkt het dan

beste is een utp kabel trekken maar niet altijd mogelijk


Hoi, dat werkt ook niet,maar kan misschien de tv ontvanger stuk zijn

want beneden werken ze wel.


Probeer die tv ontvanger direct met de experiabox met een utp kabel en test deze

Vaak werken devolo niet goed met 3 fasen

En zitten ze dan op 1 fase en dan werken ze wel

Verschillende groepen wil ook soms voor problemen zorgen

Ā 


Hoi, hij doet het niet .


Dan zou u contact met kpn moeten nemen

Of hier wachten tot een webcare het op pakt


Hoi @Bert 1955Ā . Erg vervelend dat je deze storing ervaart.Ā 

Begrijp ik het goed dat de tuner het met een kabel ook niet doet? Dat moet ik even zeker weten, namelijk. Als je het met een kabel aansluit, zit deze dan rechtstreeks in de experiabox en het andere uiteinde in de tuner?

Ā 

Ā 


Hallo, Ik heb vanmiddag alles geprobeerd tv ontvangers omgewissel de dv stekkers en beneden doet alles het maar boven niet heb ook het stopcontact op de andere kamers geprobeerd maar niks .


@Bert 1955

@Erwin_

Wil weten of het probleem is de tv onvanger zit

werken de tv ontvangers (zonder dvs)

Dus direct op de experiabox

Aangesloten

Ā 


Kun je het met Ć©Ć©n lange kabel testen, @Bert 1955Ā ? Op die manier weten we gelijk of het iets met die dvs te maken heeft.


Volgens mij zegt topicstarter hier ā€¦

Hallo, Ik heb vanmiddag alles geprobeerd tv ontvangers omgewissel de dv stekkers en beneden doet alles het maar boven niet heb ook het stopcontact op de andere kamers geprobeerd maar niks .

... dat hij de tv ontvangers omgewisseld heeft, en dat beneden alles het doet. Met andere woorden: aan de tv ontvangers mankeerd niets. De Devolo's zullen dus stuk zijn. Die zijn eigendom van topicstarter zelf, en dus zal hij zelf nieuwe moeten kopen.

Wat doen de lampjes op die dingen?


Hoi, hij doet het niet .

@Nick83Ā 

ik begreep hier door ook dat de tv ontvanger het niet deed

Ā 


Hallo,Ik ga het straks proberen.Ā 


Hallo, Ik ben er uit dedv 1200 is kapot .

Bedankt voor alle hulp.

Groetjes Bert.Ā 


Oh, dan is er ieder geval duidelijkheid! Dank voor de update, Bert.

Voor andere vragen weet je ons te vinden.