Skip to main content

Goede avond,

Helaas werkt mijn draadloze WIFI sinds vanochtend niet meer, wanneer ik een kabel verbind doet hij het wel. 

Op mijn mobiel en tv werkt de WIFI wel.

Rechts onder in, naast datum en tijd staat dan een internet bolletje met een streep er door dat het internet het niet doet.

Wanneer ik hier op klik zie ik ook geen netwerken meer staan.

De laptop staat niet in veilige modus. 

Hiernaast heb ik CMD/Config dns flush geprobeerd en opnieuw opgestart. 

Wie kan mij helpen? 

Gertjan

Hallo @Gertjanvt

Is er vandaag iets veranderd in je KPN installatie thuis, een nieuw modem misschien (KPN Box 12)?


Nee helemaal niets veranderd. 


Netwerken van de buren zie je ook niet meer?


Nu inmiddels weer wel, maar heb dat eerder vandaag gehad dat ik ze tijdelijk wel zag, en dat ze daarna weer verdwenen na opnieuw opstarten. Moet er ook bij vertellen dat mijn computer soms met opstarten ineens vast loopt.

Router ook al herstart ;) 


Dan zou ik maar eens snel je bestanden backuppen...


Tja @Gertjanvt , dan lijkt jouw laptop het probleem te zijn. Verder onderzoek en mogelijk reparatie nodig, in het ergste geval vervanging noodzakelijk.


Mmm, bedankt voor jullie reacties!


Hallo @Gertjanvt en welkom op het forum :)

 

Eerlijk gezegd ben ik ook bang dat het probleem zich ergens in je laptop bevindt. Als de Wi-Fi op alle andere apparaten wel werkt, ligt het niet aan de Wi-Fi. Hopelijk heb je inmiddels weten achterhalen wat het probleem was. Mochten wij je nog ergens mee van dienst kunnen zijn dan horen we dat uiteraard graag!


Goedemorgen @Gertjanvt , ik heb niks meer van je vernomen en ga er vanuit dat je iets hebt gehad aan de informatie die hier is verstrekt 🙂 Ik ga het topic daarom sluiten, mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, spreek ons dan vooral weer aan! Voor nu in ieder geval nog een mooie dag toegewenst.


Reageer