Skip to main content

Ik wil eigenlijk alleen maar tegen KPN zeggen dat er voor as donderdag voor de 3e keer een afspraak is gepland voor slechte, trage en wegvallende WIFI. Voor deze afspraak moet ik € 50,- betalen en dat ik dat wel wil doen natuurlijk maar dan moet het euvel wel verholpen zijn.

Bij de vorige 2 afspraken zijn er kabels verwisseld, een verouderd glasvezelkastje vervangen en schoonmaakwerkzaamheden gedaan.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @IBeekmans, welkom bij ons op het forum. Ik weet nog niet wat er precies bij jou aan de is, maar er werkt iets niet goed begrijp ik. Je ervaart het vooral in de Wifi verbinding, maar als ze met de kabels bezig zijn geweest en het glasvezelkastje is vervangen lijkt er meer te spelen dan alleen de Wifi. Het glasvezelkastje doet namelijk niets voor de Wifi, de Wifi begint in de Experia Box en het glasvezelkastje zit daarvoor nog. Komende donderdag komt de nieuwe monteur begrijp ik, laat je weten hoe dat gaat en of we hier ook met je mee kunnen denken?


Hoi Jasper, Bedankt voor jou reactie. Helaas is de afspraak niet doorgegaan donderdag. De afspraak staat nu voor zaterdag 29-5. Ik denk persoonlijk dat de experia box de stoorzender is maar ik houd je op de hoogte.