Skip to main content

Beste KPN,

Ik probeer in alle wanhoop een aansluiting op internet en tv in orde te maken voor uw nieuwe klant. Het betreft een oudere dame in de risicogroep (84 jaar) die in deze tijden aangewezen is op mantelzorg en hiervoor dringend een werkende internetverbinding nodig heeft. Haar vorige telecom (Ziggo) heeft na een mislukte oversluiting naar op kabel door een aantal monteurs het simpelweg opgegeven en alles afgesloten. Vooralsnog kan heeft zij enkel via een KPN prepaid telefoon verbinding met de buitenwereld.

Vanmiddag is er telefonisch contact geweest met KPN. Na alle stappen van installatie te hebben doorkomen, werd geadviseerd om online een afspraak met een monteur in te plannen. De website geeft echter een foutmelding, mogelijk door het opschorten van afspraken voor installatie door monteurs.

Zijn er mogelijkheden om voor een eerste installatie binnen korte termijn een monteurafspraak in te plannen? 

Er is van de kant van uw cliënt volledig begrip voor het werk, inzet en risico’s die uw collega’s nemen ivm Covid19. Ik hoop echter op een spoedige oplossing om risico’s voor uw cliënt te enigszins verkleinen. 

 

met vriendelijke groet,

LB

 

Beste @Hulp_op_1.5, welkom! Goed dat je je hier meldt. Wil je onder ‘persoonlijke opmerkingen’ het adres en achternaam van mevrouw plaatsen? Dit is alleen inzichtelijk voor jou en KPN. Is het mogelijk dat jij (of iemand anders) daar aanwezig bent om met de monteur aan de lijn de boel aan te sluiten? Dat is hoe we op dit moment de meeste afspraken inregelen. Wil je in dat geval ook jouw telefoonnummer in je profiel zetten én twee of meerdere data/tijdstippen doorgeven waarop dit schikt?


Beste Marcia,

 

Zojuist heb ik uw via een privebericht de gevraagde gegevens gestuurd.

 

Bedankt voor de snelle respons!!!

 

Groet!


Hartelijk dank! Ik heb het verzoek ingediend om contact met je op te nemen voor het maken van een afspraak. Mocht ik hier zelf nog iets over horen, dan laat ik het weten. Wil jij t.z.t. ook nog even laten weten of het gelukt is?


Beste @Hulp_op_1.5, hoe staat het er nu voor? Heeft mevrouw inmiddels een installatiemonteur mogen ontvangen of is er een afspraak gemaakt?


Beste Marcia,

Ik heb contact gehad met een van uw collega’s agv het uitblijven van een reaktie van de planningsafdeling van monteurs.

Zij kon aanvankelijk niet terugzien dat er een verzoek was binnengekomen, maar heeft (als het goed is) de aanvraag voor een een buitenmonteur toen alsnog doorgezet.

 

Kunt aangeven of deze aanvraag nu wel correct is doorgekomen? En kunt aangeven binnen welke termijn uw client een monteur kan verwachten?

 

mvg


Hè, wat raar! En uitermate vervelend ook. Goed dat je opnieuw aan de bel hebt getrokken. Ik zie inderdaad dat mijn collega opnieuw een verzoek in heeft gediend. Dat zal, als het goed is, morgen opgepakt worden. 


Hi,

Inmiddels is de inhoud monteur langsgeweest en heeft deze alles perfect geïnstalleerd!

Ook heeft hij rekening gehouden met de risico’s voor mevrouw en heeft het probleem zsm verholpen.

Dankuwel voor de snelheid waarmee u dit mogelijk heeft gemaakt in deze ongewone tijd!

 

Top, KPN!

 

 

 

 


Ah, wat fijn! Bedankt dat u het nog even liet weten.