Skip to main content
Antwoord

DSL aansluiting is kapot

• November 26, 2024
  • 2 reacties
  • 178 keer bekeken

Mijn DSL kastje is uit elkaar gevallen. Nu zitten de rode en de blauwe draden los. Waar moet ik deze in doen om hem weer werkend te maken?

De internetkabel in mijn hand moet onder in het kastje, maar die stekker zit niet aangesloten omdat het rode en de blauwe draad los zitten. Waar moet ik die aan bevestigen om weer contact te maken met de internetkabel in mijn hand ?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Mart99. Welkom op de community. Ik zie dat ​@GeSp al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Is het gelukt om jouw isra-punt weer te herstellen? Als je er echt niet uitkomt kan je het beste een terugbelafspraak met onze klantenservice inplannen. Ik verwacht dat hiervoor dan een afspraak met één van onze monteur wordt ingepland. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• November 26, 2024

Hallo ​@Mart99 

Zo te zien in de middelste 2 aansluitingen die ik rood omcirkelt heb, die zouden op de middelste 2 contacten van de RJ11 poort moeten uitkomen.

Het maakt voor de werking niet uit als je rood en blauw verwisselt.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 29, 2024

Hoi ​@Mart99. Welkom op de community. Ik zie dat ​@GeSp al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Is het gelukt om jouw isra-punt weer te herstellen? Als je er echt niet uitkomt kan je het beste een terugbelafspraak met onze klantenservice inplannen. Ik verwacht dat hiervoor dan een afspraak met één van onze monteur wordt ingepland.Â