Skip to main content
Vraag

DSL kabel schoentje direct op de kabels uit de grond in de meter kast aansluiten

  • June 14, 2020
  • 33 reacties
  • 2280 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

33 reacties

  • June 15, 2020

Vergeten inhoud te posten?


  • Auteur
  • Topper
  • June 15, 2020

 


  • Auteur
  • Topper
  • June 15, 2020

@tmoesel  haha ja denkt


  • June 15, 2020

Dit is inderdaad de pagina die ik bedoel. Je ziet bij ‘DSL Uptime’ 19 uur staan, wat dan inhoud dat afgelopen nacht zo rond half 4 de lijn kennelijk uit is geweest voor korte tijd of misschien wel vele minuten of zelfs uren.

Het einige wat je eigenlijk zelf kan doen is die DSL Uptime in de gaten houden. Die moet makkelijk een maand of langer kunnen zijn. Vroeger resetten providers hun spullen altijd 1x per 24 uur, meestal diep in de nacht en dan zag je dus iedere nacht even de lijn 1 minuut ofzo uitvallen. Maar nu is er wellicht wat anders aan de hand, maar dat zou KPN moeten kunnen aangeven.

Ik heb de laatste jaren weinig met DSL van doen gehad, kan zo niet zeggen of die dB waardes binnen het normale vallen, denk het wel. In ieder geval 0 CRC errors, dat is i.i.g. goed.


  • Auteur
  • Topper
  • June 15, 2020

 Oke maar dit was nu eerlijk gezegd al een ouder screenshot van afgelopen nacht dit is er een net gemaakt mis kan je er dannmeer aan zien

 


  • June 15, 2020

Dat screenshots van ander tijdstip waren dacht ik wel, maar het is gewoon een kwestie van de actuele uptime terug rekenen in de tijd. Het is nu 23:00 uur, dus minus de DSL uptime van die 1 dag + 46 minuten betekent dat gisteravond rond/tot 22:14 de DSL lijn er even of wat langer uitlag.


  • Auteur
  • Topper
  • June 15, 2020

Oke thanks moes k ben iig iets beter ingelezen als ik kpn weer aan de tel heb


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha @2Donnie, welkom! Leuk om te zien dat de community al zo druk bezig is geweest om je van reacties te voorzien :-). Heb jij al opnieuw telefonisch contact met ons gehad? Kan ik op dit moment nog iets voor je betekenen? Wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)?