Skip to main content
Sinds enige tijd is op mijn experia box v10a de dsl link status down. Ik heb een glasvezel abbo.

Ook wil mijn Enphase envoy lcd (zonnepanelen) geen verbinding meer maken met het internet,heeft dit iets met elkaar te maken?



mvg. Vital
Ik krijg er nog geen 'stabiel' gevoel bij, @Vital 😉 Toch lijkt het signaal tot aan de experiabox geen verstoring te geven als mijn metingen kloppen.

Is alles zonder extra switches en/of eigen routers aangesloten? Als dit namelijk zo 'grillig' blijft wil ik kijken of we hier een monteur voor kunnen aansturen maar dan is het wel goed om andere netwerk apparatuur als storingsbron uit te sluiten.
Op dit moment werkt alles goed inclusief apparatuur wat op de switch is aangesloten, het heeft zo 4 maanden goed gewerkt. Ik wil heel graag in de web interface komen om goed bij de camera's te komen, dit lukt nog steeds niet. Wachtwoord of user naam foutmelding. Heb al mijn wachtwoorden geprobeerd maar niets lukt. Zonnepaneel monitor maakt nog steeds geen verbinding maar dat zal niet aan jullie liggen. Grootste probleem nu is de web interface.
Hoi Vital.

Ik heb er geen verklaring voor maar het lijkt me, zoals zonet besproken, zinloos om wéér een v10a te sturen.

Ik heb daarom een monteur ingepland voor morgenvroeg. Hij kan tevens even naar de instellingen kijken en het lukt vast om alles dan weer up and running te krijgen! Ik lees graag hoe het afloopt!
Hallo Erwin,

Vanmorgen de monteur op bezoek gehad en die heeft een v10 meegenomen, aangesloten en alles werkt weer,kan ook weer in de web interface komen. Heeft weer de oude gegevens ingeladen,maar op de inlog pagina van de v10 kun je probleemloos een nieuw wachtwoord aanmaken. De v10a moet echt andere firmware hebben om probleemloos te gaan werken. De zonnepanelen monitor maakt in het begin na een reboot wel verbinding met het internet maar word later weer verbroken maar dat zal niet aan de v10 liggen.

Ben weer een tevreden klant.

Groet Vital
Laat je die v10 nooit meer afpakken, vital 😉.

Die v10a krijgen we op den duur ook wel goed, maar ik kan niet ontkennen dat ie bij een aantal klanten voor vervelende issues zorgt. Ik hoop dat je die zonnepanelen ooit wel weer goed aan de praat krijgt!