Skip to main content

Goedenavond,

 

Sinds vanmorgen doet de Wi-Fi het bij ons thuis niet meer. Waarschijnlijk is het vannacht spontaan gestopt, gisteren was er nog weinig aan de hand.

Inmiddels heb ik alles geprobeerd wat er in de gebruiksaanwijzing/ op het forum staat.

Het lijkt er op dat er een probleem met de dsl (aansluiting) is. We hebben een enkele kabel vanuit de muur naar de box. Op de achterkant van de v10 blijven de lampjes daarnaast ook uit. Dus ik dacht er even een berichtje op het forum tegen aan te gooien.

 

Wie heeft de gouden tip voor me?

Alvast bedankt!

 

 

 

Ha @Ikhounietvanzuurkool, welkom! Zit de stekker wel in het stopcontact? 😉 Het is niet goed als geen enkel lampje brandt.. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik kijk graag met je mee. Wij zijn er echter, na dit bericht, morgen vanaf 8 uur pas weer. Je kunt ook even bellen met 0800-0402. Mijn collega's staan 24/7 voor je klaar. 


Ha @Ikhounietvanzuurkool, welkom! Zit de stekker wel in het stopcontact? 😉 Het is niet goed als geen enkel lampje brandt.. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik kijk graag met je mee. Wij zijn er echter, na dit bericht, morgen vanaf 8 uur pas weer. Je kunt ook even bellen met 0800-0402. Mijn collega's staan 24/7 voor je klaar. 

Dat zou wat zijn, als de stekker er niet in zou zitten. Maar die zit er gewoon in, alleen de lampjes naast de dsl poort branden niet, plus het internet lampje aan de voorkant niet. De rest wel. Ik ga mijn profiel even aanvullen.

 

Bedankt alvast!


Hallo @Ikhounietvanzuurkool en meelezers. We hebben zojuist een bezoek van storingsmonteur moeten inplannen. Het lijkt erop dat er iets mis is wat we niet op afstand kunnen oplossen. De monteur komt zaterdag aanstaande en ik lees natuurlijk graag hoe het is afgelopen. (Ik hou trouwens erg van zuurkool, maar dat terzijde).


Hallo @Ikhounietvanzuurkool Ik zie dat alles weer werkt! Is dat nog steeds het geval? Het probleem bleek in de wijkcentrale te zitten, zie ik. Het bleek al te zijn opgelost voor de monteursafspraak was gepland en daarom heb je de afspraak geannuleerd lees ik. 


Hallo!

 

Dat klopt, het ding deed het 's ochtends ineens weer. Dus we hebben gelijk gebeld.

Sindsdien geen problemen gehad. 

 

Groetjes!


Reageer