Skip to main content

Iemand aan de deur kpn shirt en batch op gespeld.

Of we de glasvezel ook gebruiken het stond niet in hun systeem. vermeld .

We hebben inderdaad glasvezel maar zijn bij online dus ?

Had het toen over boetes als het niet gemeld was  erg vreemd allemaal vond ik.

En begon toen ineens over 400,- korting van KPN heb gezegd dat we al jaren online.nl hebben en niet overstappen.

Had ook geen kpn auto bij zich of ging ook niet naar de buren.

 

 

Een boef dus. Ik heb altijd een geladen geweer bij de voordeur staan. Die laat aan elke "verkoper" zien, meestal willen ze dan niet verder praten. 


Een boef dus. Ik heb altijd een geladen geweer bij de voordeur staan. Die laat aan elke "verkoper" zien, meestal willen ze dan niet verder praten. 

Heb je wèl een wapenvergunning @kevster ???😉😎

 


Iemand aan de deur kpn shirt en batch op gespeld.

Of we de glasvezel ook gebruiken het stond niet in hun systeem. vermeld .

We hebben inderdaad glasvezel maar zijn bij online dus ?

Had het toen over boetes als het niet gemeld was  erg vreemd allemaal vond ik.

En begon toen ineens over 400,- korting van KPN heb gezegd dat we al jaren online.nl hebben en niet overstappen.

Had ook geen kpn auto bij zich of ging ook niet naar de buren.

 

 

In het vervolg gewoon de deur dicht doen @Catharina Hidding , als je het niet vertrouwd.
Je hoeft dan alleen maar te zeggen: “Sorry, geen interesse” en sluit dan gewoon weer je voordeur, dan gaat deze persoon vanzelf wel weg.

Ik doe niet eens meer open voor deur-aan-deur verkopers, kan ook gelukkig de deurbel volledig uitzetten, dus degene kan dan drukken op de deurbelknop totdat hij of zij een ons weegt.
De deurbel gaat bij mij alleen even aan, als ik een pakketbezorger verwacht of visite krijg.

Als de persoon niet wil vertrekken, omdat hij of zij blijft aandringen, dan kun je gewoon de politie bellen.
 


Mag je gewoon hebben, kun je ook voor de jacht gebruiken, elk weekend wel konijntje in de pan. 

 

De Hatsan MOD 135 Carnivore Big Bore

De Hatsan Mod 135 Carnivore luchtbuks is een big bore knikloopbuks in het kaliber 7,62mm/.30. De Mod 135 Carnivore is een van de weinige knikloopbuksen die in dit kaliber gevoerd zijn en heeft dan ook aardig wat kracht. Naast het grote kaliber is dit model uitgerust met een Quiet Energy (QE) loop en een Quattro verstelbare trekker.

  • Knikloopbuks
  • 7,62mm / .30
  • Kracht: 45J
  • Totale Lengte: 1200mm
  • Loop Lengte: 270mm
  • Gewicht: 4350g

Ik sluit me aan bij @Michel.uit.Arnhem 's antwoord.  

Er zijn écht wel legitieme monteurs of glasvezel mensen bij pad maar als je het niet vertrouwd gewoon niet open doen of vriendelijk verzoeken het erf te verlaten. 


Reageer