Skip to main content

Goedendag, 
 

Ik woonde samen met huisgenoten en heb zojuist een eigen woning gekocht. Het internet abbonnement dat ik met huisgenoten had, zou ik ook graag in mijn nieuwe woning willen. Uiteraard wil ik dan niet het abbonnement van hen afnemen, maar eigenlijk dupliceren. Zo houden zij hun fijne contract en heb ik mijn vertrouwde contract in mijn nieuwe huis. 

Is dit mogelijk?

Hallo @LE1 , voor je nieuwe huis kun je gewoon een KPN-abo afsluiten via KPN.com en het net zo samenstellen als je wilt.

 


Goedendag JanD, 
Dat is zeker een optie. 
Echter heb ik nu een abbonnement die goedkoper is dan wat ik er met een nieuw contract voor moet gaan betalen. Oftewel met het afsluiten van een nieuw contract, betaal ik meer dan wat ik nu zou betalen voor hetzelfde.

Vandaar dat ik het graag wil dupliceren, zodat mijn huisgenoten en ik hetzelfde bedrag blijven betalen. 
Hoe zou dit kunnen?


Goedendag JanD, 
Dat is zeker een optie. 
Echter heb ik nu een abbonnement die goedkoper is dan wat ik er met een nieuw contract voor moet gaan betalen. Oftewel met het afsluiten van een nieuw contract, betaal ik meer dan wat ik nu zou betalen voor hetzelfde.

Vandaar dat ik het graag wil dupliceren, zodat mijn huisgenoten en ik hetzelfde bedrag blijven betalen. 
Hoe zou dit kunnen?

Dat kan niet. Dat kun je vergeten.


Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe woning! Een hele stap een eigen plek.

Als jij je abonnement meeneemt zullen je achtergebleven huisgenoten zelf een nieuw abonnement moeten afsluiten. Anders hebben zij niets. Eén abonnement op 2 adressen is niet mogelijk.

:one: Of jij moet je huidige abonnement aan een van hen overdragen (kpn.com/contractovername) en op je nieuwe adres een nieuw Hussel abonnement nemen.

:two: Of je huisgenoten moeten een nieuw Husselabonnement nemen als jij je huidige abonnement meeneemt.

Hussel is/wordt inderdaad een paar euro per maand duurder. Heb je een heel oud abonnement, van voor 2014, dan is het niet te verhuizen, maar moet je sowieso naar Hussel.


Mogelijk is er sprake van een Telfort abonnement. Als je dan nu op het nieuwe adres een Hussel abonnement afsluit, dan kan het zo zijn dat je serieus meer gaat betalen.