Skip to main content
Beantwoord

dvs1200 blijft op rood niet te koppelen

  • January 23, 2020
  • 2 reacties
  • 121 keer bekeken

Stef_klomp
Nieuwkomer

Goedendag,

 

Ik een aantal van die verbindingsets maar sinds vandaag staan ze allemaal op rood en zijn niet meer te koppelen, wat ik ook probeer ze blijven oo rood.

Heb de devolo cockpit ook geprobeerd maar niks lukt 

Iemand die hierover meer weet?

 

Groet

Stef

Beste antwoord door Tycha

Welkom @Stef_klomp 

 

Op deze site staat hoe je problemen kan oplossen met de DVS zie  https://www.kpn.com/televisie/installeren/draadloze-verbindingsset.htm

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • January 23, 2020

Welkom @Stef_klomp 

 

Op deze site staat hoe je problemen kan oplossen met de DVS zie  https://www.kpn.com/televisie/installeren/draadloze-verbindingsset.htm


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 25, 2020

Hallo @Stef_klomp Flink vervelend, natuurlijk. Heb je inmiddels op de pagina gekeken waar Tycha je naar verwees?