Skip to main content
Beantwoord

DVS650 middelste lampje brandt niet

  • March 25, 2020
  • 7 reacties
  • 231 keer bekeken

De set is ruim een jaar niet gebruikt, nu wil ik de set weer in gaan zetten. Alle reset-mogelijkheden die ik, ook via dit forum, gevonden heb geprobeerd; geen resultaat. Het middelste lampje licht bij de reset wel even rood op maar dooft direct weer. 

Is er nog een andere oplossing om de adapters elkaar “te laten zien”?

Beste antwoord door Wim Dekker

Hier hetzelfde probleem. De set is ruim één jaar niet gebruikt. Nu wil ik de set weer inzetten. Beide adapters geInstalleerd: alleen het power-lampje en het ethernetlampje branden. Alle resets gedaan. Echter, het middelste lampje (het “huisje”) wil niet wit worden maar blijft “uit”. Tijdens het resetten wel gezien dat het lampje even rood oplicht.

Wie heeft de oplossing?

Admin: post verplaatst naar eigen topic

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • March 25, 2020

Hier hetzelfde probleem. De set is ruim één jaar niet gebruikt. Nu wil ik de set weer inzetten. Beide adapters geInstalleerd: alleen het power-lampje en het ethernetlampje branden. Alle resets gedaan. Echter, het middelste lampje (het “huisje”) wil niet wit worden maar blijft “uit”. Tijdens het resetten wel gezien dat het lampje even rood oplicht.

Wie heeft de oplossing?

Admin: post verplaatst naar eigen topic


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 25, 2020

Eigenlijk moet je die gewoon niet willen gebruiken. Ze zijn enorm gevoelig voor storingen op het elektriciteitsnetwerk. een kapotte dimmer of goedkope ledlamp kan al problemen geven. Miscshien heb je hier iets aan. https://www.devolo.nl/overal-internet-in-huis/devolo-cockpit

Admin: post verplaatst 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 25, 2020

Dit heb je al een keer verteld. ik heb daar een reactie op gegeven. Ik hoop dat je er wat mee kunt.


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • March 25, 2020

Hey @Wim Dekker, welkom hier op het KPN forum. Goeie vraag. Om het overzicht te bewaren heb ik je eerdere post (en van Joep) hierheen verplaatst.

Wil je Joep zijn advies eens opvolgen? We zijn benieuwd naar het resultaat. Laat het ons weten :)


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 30, 2020

De "devolo-cockpit” gedownload: daar kom ik niet uit: te ingewikkeld voor een leek! Nogmaals de resets uitgevoerd: geen resultaat. Dus het advies van Joep gevolgd: kabel getrokken. Nu (weer) prima verbinding. De adapters gaan de kast weer in.

Dank voor de reacties!


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 30, 2020

@Wim Dekker dat heb je goed gedaan!!


Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • April 1, 2020

Dus het advies van Joep gevolgd: kabel getrokken. Nu (weer) prima verbinding. De adapters gaan de kast weer in.

Dank voor de reacties!

Dat werkt het beste, zeer goed gedaan! Dank voor je terugkoppeling, @Wim Dekker :)