Skip to main content
Antwoord

E-mail en brief gehad over sneller internet, maar niks ontvangen

• May 8, 2025
  • 3 reacties
  • 61 keer bekeken

Hallo, 

ik heb op  25 april een mail gehad dat ik gratis sneller internet zou krijgen, 2 dagen erna een brief op de mat met dezelfde info.

Echter tot op de dag van vandaag geen bevestigingsmail dat het daadwerkelijk geïnstalleerd is. En gisteren aan de telefoon een medewerker gesproken die zegt “Nee hoor,  u krijgt helemaal NIETS !!!

Hoe is dit mogelijk en krijg ik dus wel via TWEE kanalen de bevestiging en wordt het in een telefoontje gewoon afgekapt?

Met vriendelijke groet Tineke

Beste antwoord door Marlon92

Het kan wel een maand duren voordat de snelheidsverhoging actief is. Dit word verzorgt door een aparte afdeling binnen KPN. De helpdesk weet hier niets vanaf. Je kunt kunt enkel afwachten. Verder kun je niets.

En zelf geen wijzigingen meer doen in MijnKPN en niet meer verlengen. Anders is de kans groot dat je het weer verliest. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• Antwoord
  • May 8, 2025

Het kan wel een maand duren voordat de snelheidsverhoging actief is. Dit word verzorgt door een aparte afdeling binnen KPN. De helpdesk weet hier niets vanaf. Je kunt kunt enkel afwachten. Verder kun je niets.

En zelf geen wijzigingen meer doen in MijnKPN en niet meer verlengen. Anders is de kans groot dat je het weer verliest. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 9, 2025

Dank voor je antwoord Marlon92.

Wel gek dat je de klantenservice belt en die zegt “wij kunnen alles zien wat er gemaild is naar U’ en dze blijkbaar niet.

Dan wacht ik het nog wel af.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 9, 2025

Dat klopt ​@ekenit , van dit soort acties heeft de klantenservice geen weet en inzicht.