Skip to main content
Antwoord

E-mail verzenden met iPad lukt niet in het buitenland

• July 22, 2024
  • 1 reactie
  • 101 keer bekeken

Ik kan met mijn i-pad gemakkelijk e-mails verzenden. Maar als ik in het verre buitenland ben is het onmogelijk. Wat moet ik veranderen aan mijn instellingen ?

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @FransAnton 

Waarschijnlijk kloppen de poortinstellingen of authenticatie voor de uitgaande mailserver niet, je kan deze controleren via de toestelhulp .

Let dan vooral op dat tegenwoordig voor de uitgaande mail ook authenticatie  (e-mailadres/wachtwoord) vereist is, op iPad/iPhone staat dan dat het optioneel is maar dat is bij KPN nu wel vereist, zeker als je niet op je thuis internet verbinding zit.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

• Antwoord
  • July 22, 2024

Hallo @FransAnton 

Waarschijnlijk kloppen de poortinstellingen of authenticatie voor de uitgaande mailserver niet, je kan deze controleren via de toestelhulp .

Let dan vooral op dat tegenwoordig voor de uitgaande mail ook authenticatie  (e-mailadres/wachtwoord) vereist is, op iPad/iPhone staat dan dat het optioneel is maar dat is bij KPN nu wel vereist, zeker als je niet op je thuis internet verbinding zit.