Skip to main content
Vraag

E-mail werkt niet meer maar kan niet bellen vanwege mijn verblijf op Aruba

• January 26, 2026
  • 5 reacties
  • 37 keer bekeken

Kpn wil bellen maar dat is duur kan niet meer inloggen in de mail. 2 jaar geleden ook gebeurd. Met veel moeite toen kpn bereikt. Hadden ze alles geblokkeerdcen daarna mail gestuurd dat er verdachte handelingen waren.

5 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • January 28, 2026

Hoi ​@Zuchzucht , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Enorm lastig dat je niet meer kunt inloggen op de mail en goed dat je daar ook via deze weg melding van maakt. Je geeft aan dat je in het verleden een mail hebt gehad dat er sprake was van verdachte handelingen, dat klinkt alsof KPN Abuse hierbij is betrokken geweest. Het gaat hier om de Webmail? Misschien dat ​@Raymondt hier ook nog iets zinnigs over kan zeggen? Je kunt ons vanuit het buitenland trouwens telefonisch benaderen via het nummer +31 6 1200 1200!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 28, 2026

Al gebeld, precies als de vorige keer. Eerst blokkeren ze de boel en daarna versturen ze een mail dat ze de boel blokkeren. Die komt uiteraard niet aan, wa t geblokkeerd. Met 2 weken ben ik thuis en da ga ik afscheid nemen van de kpn heb weer een hoop kosten moeten maken voor voor complete onzin een computerprogramma die denkt rare dingen te zien.

• January 28, 2026

Heb je geprobeerd om in te loggen op webmail? Dat zou altijd moeten lukken, ook als je geblokkeerd bent.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 28, 2026

Ja dat lukte ook niet. Uiteindelijk moest ik een nieuw wachtwoord aanmaken. Als dit via de chat was verteld had ik dat gewoon gedaan, maar nee er moest gebeld worden. Heb overigens niet de illusie dat het elders beter is maar meer een principe heb nu 3 mob telefoons tv internet. Daarnaast zakelijk nog een aantal dingen. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • January 28, 2026

Hoi ​@Zuchzucht en bedankt voor de toelichting. Snap heel goed dat je baalt van deze situatie en ik wil graag kijken wat ik binnen mijn macht kan doen om je hier verder mee te helpen. Zou jij daarom je profiel voor me in willen vullen en kun je hier een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast bedankt!