Skip to main content

Wordt op het moment een beetje moedeloos van KPN internet.

We hebben een expediabox v10., met normaal netwerk en gastennetwerk.

Een aantal apparaten zien opeens het normale netwerk nog wel (bv laptop) maar met telefoon en smart tv kom je alleen nog op het internet via het gastennetwerk, als je al verbinding krijgt via het normale netwerk met het modem krijg je de melding Verbonden zonder internet

Ik heb de expediabox al via de wifimanager laten resetten maar dit geeft geen verschil.

 

Wie kan mij hiermee helpen dit op te lossen?

U heeft alleen de Experiabox v10 zonder a? Geen WiFi versterkers? 

Edit: u heeft 2 dagen geleden ook al een topic geopend en daar niet meer op gereageerd. Waarom niet?


JA die heb ik ook maar staan op het moment al paar dagen uit omdat we ook hier gezeik mee hebben, denk dus niet dat hieraan ligt aangezien gastennetwerk wel goed werkt en op sommige apparatuur het normale ook

 

edit, omdat ik nog niet in de gelegenheid ben geweest om de versterkers via kabel aan te sluiten. Lijkt me trouwens niet dat ik me naar jou moet verantwoorden?

Oh ja en de ontvanger staat nu binnen 1 meter van het andere wifi ount en lampje is rood

 


Zojuist de wifi versterkers een fabrieksreset gegeven. 

Ik kom nu weer met alle apparaten op het normale netwerk. Echter blijft het tweede wifipunt (staat nu direct naast het andere punt) een rode lamp kleur geven


Het lijkt voor nu weer te werken, Lag waarschijnlijk toch aan de superwifi punten