Skip to main content

Wij wonen in Breda: 2 iPhones met KPN contract en internet ADSL.    TV signaal van Ziggo

vakantiewoning Burgh Haamstede met TV en internet van Delta, uitsluitend eigen gebruik

vakantiewoning Heeg Friesland met TV en internetcontract Ziggo, eigen gebruik en bescheiden verhuur.

 

is het mogelijk om met KPN één contract te sluiten voor alles in één op de drie adressen?

Nee, voor elk adres moet helaas een apart abonnement afgesloten worden.

Bevalt Burg-Haamstede een beetje?

Heel heel lang geleden hebben wij ook een vakantiewoning aan de Grevelingenlaan gehad.

Heeg is ons ook niet onbekend. Na Burg-Haamstede hebben wij een een vakantiewoning in Goingarijp gehad en één van onze zeilboten (een Randmeer) kwam van Jachtwerf Heeg.


Ik hoop nog steeds, dat KPN ooit besluit om mandjes te gaan verkopen. Dus alles bijeen in één contract.

 

zeeland is een prachtige provincie, die voor elk wat wils te bieden heeft.

Friesland is meer voor de liefhebbers: Watersport en enorme vergezichten op het eindeloze platteland. Wij hebben er een Polyvalk, lijkt wel wat op Randmeer. 
 


Wij hebben er een Polyvalk, lijkt wel wat op Randmeer. 

Nou ... lijkt wel wat op een Randmeer …

De zeileigenschappen van die twee zijn toch wel significant anders.

Alles is ongeveer anders tussen die twee.

De Randmeer heeft een S vormige romp terwijl de Polyvalk een V vormige romp heeft.

De Randmeer is een kielmidzwaard boot terwijl de Polyvalk een ballastkiel heeft.

De Randmeer heeft een torentuig terwijl de Polyvalk een gaffeltuig heeft.

 

De enige twee overeenkomsten:

Ze zijn beide zo'n 6,5 meter lang en ze zijn beide van polyester. :wink:


Hoi @hans-dunselman, meerdere adressen onder een abonnement is inderdaad niet mogelijk bij ons. Of het in de toekomst gaat komen weet ik niet. Voor de gemiddelde consument heeft dat weinig tot geen meerwaarde, ik zou het dan eerder bij een zakelijke abonnement verwachten. Ik heb het even met een collega van zakelijk gecheckt of het daar wel is, daar zou het ook met 3 losse aansluitingen werken. Ik denk ook niet dat een zakelijk pakket meerwaarde zou bieden voor jouw situatie, zoals je de huidige abonnementen veel voor eigen gebruik gebruikt. 

 

De enige twee overeenkomsten:

Ze zijn beide zo'n 6,5 meter lang en ze zijn beide van polyester. :wink:

En ik word vermoedelijk op beide zeeziek :grin:


Wij hebben er een Polyvalk, lijkt wel wat op Randmeer. 

Nou ... lijkt wel wat op een Randmeer …

De zeileigenschappen van die twee zijn toch wel significant anders.

Alles is ongeveer anders tussen die twee.

De Randmeer heeft een S vormige romp terwijl de Polyvalk een V vormige romp heeft.

De Randmeer is een kielmidzwaard boot terwijl de Polyvalk een ballastkiel heeft.

De Randmeer heeft een torentuig terwijl de Polyvalk een gaffeltuig heeft.

 

De enige twee overeenkomsten:

Ze zijn beide zo'n 6,5 meter lang en ze zijn beide van polyester. :wink:

Een prima vergelijking. Wel heel erg gericht op het detail. Dat is natuurlijk heel terecht. Voor de oppervlakkige vergelijker gaat het veel te ver. Maar je hebt absoluut gelijk.

Onze Polyvalk heeft inderdaad een gaffeltuig, maar er varen heel torengetuigde Polyvalken rond. Voor de rest Met vriendelijke groet,  HD