Skip to main content
We hebben thuis al een poosje Ziggo wat prima bevalt. Ik heb alleen geen kabel van beneden naar mijn slaapkamer liggen dus moest ik een oplossing bedenken. Ik had eerst een plugje gekocht van gembird, koste geen drol wat ook terug te zien was. Ik haalde bagger internetsnelheden en hij viel zomaar uit. Soms 1 keer in uur en soms 3 keer. Wat erg irritant is als je aan het gamen bent. Ik vond dus een oude Kpn gigaset sx551 WLAN dsl. Ik vroeg me af of ik deze draadloos kon verbinden met mijn modem en vooral hoe. Bedankt alvast.
Je zegt zelf al dat het gigaset oud is. Dus die heeft zn beste tijd wel gehad. Trek nou maar een kabel. Is veel werk maar het is het waard.
Een Gigaset SX551 moet je echt niet willen gebruiken voor dit soort dingen. Het kan ook niet denk ik. Het advies van Joep lijkt me verstandig. Gamen doe je bekabeld, niet via WiFi of iets dergelijks.
We hebben niets meer van je gehoord @Jonathan Mulder dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!
Hallo @Jonathan Mulder , in jouw geval kun je het beste een setje powerplugs bij Ziggo kopen, die hebben meteen ingebouwde WiFi en werken perfect.

Ik was vroeger bij Ziggo en had toen een 3-delige set gekocht die ik nu Bij Telfort gebruik.

Succes.