Skip to main content

Wegens verhuizing kpn voor tv en internet. Ik woon vrijstaand dus kan geen wifi bij me buren vragen 

Heeft iemand een tip hoe ik die 10 dagen aan internet kan komen?

 

Ik zat aan kon fon te denken maar dan moet je verbinding hebben 

 

Hoop op een waardevolle tip 

Dank u 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Noodpakket?


Fijn voor uw snelle reactie 

Wat houd dat in een noodpakket

 


Het noodpakket bestaat uit digitenne en een behaalde hoeveelheid mb's voor de mobiele telefoon. Maar daar kom je waarschijnlijk niet voor in aanmerking. Bij langdurige storingen wordt het wel gegeven.


Hoi @san71. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Wat vervelend dat je een aantal dagen geen internet verbinding hebt. Heb je een nieuw abonnement besteld of een bestaand abonnement verhuist naar een ander adres. 

We kunnen noodpakket (Direct Online Pakket) toesturen wanneer je naar verwachting meer dan 48 uur zonder diensten komt te zitten door een fout van KPN en wanneer je een bestaand abonnement meeneemt naar het nieuwe adres. Als dit het geval is, dan hoor ik dat graag van je!


Ik heb een nieuw abonnement. Voor me scheiding had ik ook kpn maar stond op me ex zijn naam.

Ik heb om een nood pakket gevraagd en is schijnbaar niet mogelijk 

Als u hem kunt sturen graag

 


Hoi @san71. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Wat vervelend dat je een aantal dagen geen internet verbinding hebt. Heb je een nieuw abonnement besteld of een bestaand abonnement verhuist naar een ander adres. 

We kunnen noodpakket (Direct Online Pakket) toesturen wanneer je naar verwachting meer dan 48 uur zonder diensten komt te zitten door een fout van KPN en wanneer je een bestaand abonnement meeneemt naar het nieuwe adres. Als dit het geval is, dan hoor ik dat graag van je!

@san71 Je geeft zelf al aan dat je een nieuw abonnement hebt aangevraagd. Ik had je graag verder geholpen, maar helaas heb ik ook niet de mogelijkheid oom een noodpakket toe te sturen. :disappointed_relieved:


Je kunt die 10 dagen via de bundel van je smartphone internet gebruiken. Wil je op een laptop dan internet gebruiken kun je je smartphone als accesspoint gebruiken/inschakelen. Hou je bundelgebruik in de gaten. Niet eindeloos streamen dan.

Voor Fon moet je ook binnen bereik van het modem van een kpn-abonnee zijn.


Reageer