Skip to main content
Beantwoord

Eero 6 double NAT

• September 20, 2021
  • 3 reacties
  • 214 keer bekeken

Ik heb een Eero 6 aangesloten op mijn Experiabox v10. De Eero 6 heb ik ingesteld als DMZ host, maar ik krijg nog steeds double NAT. Hoe kan dit verholpen worden?

Beste antwoord door wjb

De enige manier om double NAT te voorkomen is door die Eero 6 in bridge-mode te plaatsen als dat al mogelijk is.

Verder is double-NAT niet zo erg tenzij je inkomende IKE/IPSec VPN verbindingen wilt kunnen opzetten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

wjb
Wijsgeer
  • Antwoord
  • September 20, 2021

De enige manier om double NAT te voorkomen is door die Eero 6 in bridge-mode te plaatsen als dat al mogelijk is.

Verder is double-NAT niet zo erg tenzij je inkomende IKE/IPSec VPN verbindingen wilt kunnen opzetten.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 20, 2021

Dat vermoeden had ik al. Ik heb de Eero 6 gisteren in bridge mode laten draaien, maar helaas verliest de Eero 6 dan een hoop functies. Dan toch maar voor double NAT gaan.

wjb
Wijsgeer
  • September 20, 2021

Zie ook

Â