Skip to main content

Vanwege verhuizing een nieuw contract afgesloten om ervoor te zorgen dat de glasvezel aangesloten kan worden( kabel ligt op eigen erf voor de woning). Nu blijkt er eerst een installatie monteur langs moet komen voordat er een opdracht aan kpn netwerk gegeven kan worden. We verhuizen pas op 15 juni maar het contract moet nu ingaan anders komt er geen monteur langs en kan dus kpn netwerk ook niet aangestuurd worden. 

Kortom kpn stuur een monteur om te komen kijken naar hetgeen wat al bekend is. Dan kan de opdacht pas naar netwerk, en ondertussen mogen wij betalen….
 

Heeft iemand een gouden tip? 

@Egmsb jammer om te lezen dat het nu toch alsnog zo lang duurt! Het klopt wat Joep1965 zegt: we zijn hiervoor inderdaad afhankelijk van de collega's van Netwerk. Ik kan het zeker begrijpen als je de (tijdelijke?) overstap naar Ziggo zou maken, maar ik hoop dat we het toch voor je in orde maken. Bel gerust nog eens met mijn collega's, als je wilt weten hoe het ervoor staat. 


Beste @Marcia van KPN  

 

Bel me gerust eens een keer om te praten over klantvriendelijkheid. Het probleem is namelijk wie je ook belt, niemand iets kan zeggen wanneer er een oplossing is. Vanochtend is na wederom een belletje een noodpakket aangeboden. Dit is een tijdelijke oplossing en eigenlijk verwacht je zoals eerder al aangegeven een datum waarop je glasvezel aangelegd gaat worden. 


Reageer