Skip to main content
Antwoord

Eerst verbrekend internet en nu helemaal geen internet

• February 9, 2025
  • 6 reacties
  • 105 keer bekeken

Vandaag waren er problemen met internet, daarna verdween het helemaal, daarvoor waren er ook problemen met de snelheid en faalde het internet! Vandaag was het volledig uitgeschakeld zonder waarschuwing! Ik werk vanuit huis! Dit is erg belangrijk! Waar betaal ik je überhaupt voor! Dit is niet de eerste keer 

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi ​@Val6666, welkom hier. Erg naar dat je internetproblemen hebt. Dat is natuurlijk iets waarvan we allemaal graag willen, wij net zo goed als jij, dat het gewoon werkt. Michel zit al in de juiste richting. 

Als standaarddingen als het herstarten en resetten van je modem, eventueel je glasvezelkastje als je die hebt, niet helpen, dan is de telefonische klantenservice de beste manier. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen we je per direct of op een moment dat jou uitkomt.

De collega's kunnen dan je verbinding doormeten, met jouw aanvullende tests doen en oplossingen proberen. Mochten jullie er samen niet uitkomen, dan kan er een technische melding worden aangemaakt, of een monteur gepland. 

@user76, ik begrijp dat jij ook geen internet hebt. Goed om te lezen dat het probleem in jouw geval wel vastgesteld is, en de vervolgstappen duidelijk zijn. Ik verwacht dat het maandag dan ook hersteld zal gaan worden.  

Na herstel kan via het formulier voor vergoeding netwerkstoring (of de klantenservice als het formulier de storing niet herkent) de abonnementskosten voor de storingsperiode vergoed worden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Val6666 

Welkom op de community van KPN.

Uitermate vervelend deze situatie voor jouw, zeker ook als je thuis moet werken.
Ik adviseer je daarom ook, om direct contact op te nemen met de storingsdienst van KPN via telefoonnummer 0800-0402.

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: ik heb geen internet(verbinding).

Een medewerker van de storingsdienst kan dan zien of er daadwerkelijk een storing is, maar ook gelijk jouw glasvezelnetwerk door meten vanaf de wijkcentrale tot aan je woning, om te zien waar het probleem zich voortdoet.

Hierop kan dan verder actie worden ondernomen, in samenspraak met jouw.

De storingsdienst van KPN is 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonisch bereikbaar bij storingen of technische problemen.

• Deelnemer
  • February 9, 2025

Ik heb al sinds donderdag geen internet. Over de telefoon werd door de helpdesk gezegd dat het glasvezel kastje kapot was. Afgelopen zaterdag is de monteur geweest en die geeft aan dat er waarschijnlijk een fout ergens in een kastje in de wijk is. Wordt hopelijk maandag gebeld door een onderaannemer zodat die het probleem kan verhelpen. Ik zou eerst een modern met een simkaart maar dat werd on hold gezet. Het was nog niet urgent gebied. Ik werk ook vanuit thuis. Zit nu op 5g vanaf mijn mobiel (niet kpn).

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 9, 2025

Op de een of andere manier is het allemaal onmenselijk 🙄🙄🙄😕

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 9, 2025

Laat ze een alternatief bieden of verliezen compenserenLaat ze een alternatief bieden of verliezen compenseren! 😔

• Deelnemer
  • February 9, 2025

Er wordt gewoon niet efficiënt gewerkt. Vanaf de centrale kunnen ze al zien of het probleem zich binnen of buiten de woning bevindt. Dat we een monteur moet komen is eerder protocol dan noodzaak en dan een ticket aanmaken, wachten op een onderaannemer die je dan weer belt. 

De linkerhand weet niet wat de recht hand doet.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 11, 2025

Hoi ​@Val6666, welkom hier. Erg naar dat je internetproblemen hebt. Dat is natuurlijk iets waarvan we allemaal graag willen, wij net zo goed als jij, dat het gewoon werkt. Michel zit al in de juiste richting. 

Als standaarddingen als het herstarten en resetten van je modem, eventueel je glasvezelkastje als je die hebt, niet helpen, dan is de telefonische klantenservice de beste manier. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen we je per direct of op een moment dat jou uitkomt.

De collega's kunnen dan je verbinding doormeten, met jouw aanvullende tests doen en oplossingen proberen. Mochten jullie er samen niet uitkomen, dan kan er een technische melding worden aangemaakt, of een monteur gepland. 

@user76, ik begrijp dat jij ook geen internet hebt. Goed om te lezen dat het probleem in jouw geval wel vastgesteld is, en de vervolgstappen duidelijk zijn. Ik verwacht dat het maandag dan ook hersteld zal gaan worden.  

Na herstel kan via het formulier voor vergoeding netwerkstoring (of de klantenservice als het formulier de storing niet herkent) de abonnementskosten voor de storingsperiode vergoed worden.