Skip to main content

De straat bij ons voor wordt opengemaakt om vervolgens alleen bij de buren het kabeltje door te trekken. Daarna is het weer dichtgemaakt en steekt ons kabeltje nog altijd uit de grond. ?

De kabel is binnen! Nu met spanning wachten op verdere instructies.


@albert49, welkom. 

KPN NetwerkNL is is al geweest om de glasvezel aan te sluiten. Het kastje hangt helemaal. Dat is mooi. Dan is het wachten op het vervolg inderdaad. Want jouw abonnement is verder al omgezet naar een glasverbinding. Staat er al een monteur gepland? 


@albert49, welkom. 

KPN NetwerNL is is al geweest om de glasvezel aan te sluiten. Het kastje hangt helemaal. Dat is mooi. Dan is het wachten op het vervolg inderdaad. Want jouw abonnement is verder al omgezet naar een glasverbinding. Staat er al een monteur gepland? 

Ik heb nog niet gekeken of er licht uit kwam maar mooi dat al geregeld is 😉. Er staat nog niets gepland om het NT kastje te plaatsen. Ik neem aan dat we hierover binnenkort bericht krijgen?


Ik zie dat die nog niet is opgeleverd. Vermoedelijk komende vrijdag en dan kan ik een wijziging aanvragen om je over te zetten op glas. Ik ga het vrijdag voor je proberen en dan hoor je van mij. 


Zoals beloofd @albert49 zou ik je vandaag omzetten. Althans, ik heb de omzetting aangevraagd. 16 november tussen 1200-1400 komt de monteur om je daadwerkelijk om te zetten. Ik hoor graag hoe dat bezoek verlopen is. 


Zoals beloofd @albert49 zou ik je vandaag omzetten. Althans, ik heb de omzetting aangevraagd. 16 november tussen 1200-1400 komt de monteur om je daadwerkelijk om te zetten. Ik hoor graag hoe dat bezoek verlopen is. 

De omzetting is successvol afgerond! Het duurde niet erg lang zoals aangegeven (kwartiertje) voor het kastje was opgehangen, aangesloten en operationeel gemaakt. Ook nog direct kunnen testen dat alles weer werkt. Bedankt!


Graag gedaan en geniet ervan. Mochten we nog weer eens iets kunnen betekenen, dan horen we graag van je.