Skip to main content
Ik weet niet of het de bedoeling is om op een onderwerp te (kunnen) reageren dat 1 jaar geleden is geplaatst maar als dit een probleem is dan lees/merk ik het wel.



Wat mijn vraag/probleem betreft: ik zie nergens opties m.b.t. tot het aanmaken/online zetten van een eigen homepage 🤔😕



Moet ik me met een e-mail adres van KPN zélf aanmelden of mag dit ook met een willekeurig (bijv. gmail) adres? Zodra ik me met een niet-KPN mail-adres aanmeld krijg ik alleen "KPN e-mail instellingen" te zien met daaronder een e-mail adres dat eindigt op kpnmail.nl



Wanneer ik daarop klik kom ik bij "E-mail account instellingen" en zie ik het kpnmail.nl adres met eronder een verborgen (***-tekens) wachtwoord.



Is het de bedoeling dat ik me met dát e-mail adres + wachtwoord aanmeld om bij de homepage opties te komen of ben ik de kluts kwijt?







Mvg,

NogEenKPNgebruiker



Admin: eigen topic aangemaakt, oorspronkelijke topic





Hallo @NogEenKPNgebruiker ,

Je moet een klant van KPN zijn om de eigen homepageruimte te kunnen gebruiken en dat kan dus ook alleen met een KPN adres, anders zou iedere willekeurige persoon, dus ook niet klanten een homepageruimte kunnen claimen. Dit is dus exclusief voorbehouden aan KPN klanten.
@NogEenKPNgebruiker Welkom op het forum!

De eigen webpagina kun je bij KPN gebruiken door hem te activeren in je mijnkpn omgeving. Hier staat te lezen hoe dat werkt.

De informatie is wat karig. We bieden de mogelijkheid om hier een simpele website te uploaden. Maar de technische aspecten zul je min of meer zelf moeten uitzoeken. Gelukkig zijn er hier vast gebruikers die daar wel praktische tips voor hebben, mocht je dat willen. 🙂
Beste en @Erwin_ Bedankt voor de informatie. De betreffende link/pagina heb ik al eerder bezocht maar kan het probleem wellicht iets te maken hebben met de wijze waarop ik mij bij MijnKPN aanmeld?



Ik gebruik hier namelijk een zelf aangemaakt gmail-adres voor.

Wellicht schuilt hier de fout?
Door een telefoontje met KPN ben ik te weten gekomen dat het activeren/hebben van een homepage voor nieuwe KPN klanten is uitgefaseerd.
De aanhouder wint blijkbaar, want via een Live Chat gesprek heeft iemand dit handmatig voor mij weten te activeren 🙂
Ha! Gelukkig maar! Ik herkende het verhaal van die eerste collega al niet. Gelukkig heb je nog even doorgezet. Wel vreemd dat het niet via je MijnKPN lukte.

Succes met het maken van je website en mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust!
@Erwin_ Bedankt! (ook voor het selecteren van het Antwoord)! ps: leuke profielfoto😁