Skip to main content

Goedenavond,

 

Ik heb per ongeluk vandaag een prive snoer van stoov meegestuurd met de retourzending barcode 3spnmk001806356.

kunt u deze retour sturen.

bij voorbaat dank!

Goedenavond,

 

Ik heb per ongeluk vandaag een prive snoer van stoov meegestuurd met de retourzending barcode 3spnmk001806356.

kunt u deze retour sturen.

bij voorbaat dank!

Je pakket light nog bij PostNL, zou morgen even direct de klantenservice bellen om een melding te maken hiervan.
Als de afdeling retouren dit ontvangt, zal een onbekend snoer de recyclebak in gaan vrees ik.
Ik hoop voor u dat ze dit kunnen onderscheppen, maar ik ben bang van niet.

Op het forum kan niemand hier iets aan doen in ieder geval.

Hier een link van je pakketje, dan kan je volgen wanneer hij er is: PostNL Track&Trace


Hoi @Elsvr, welkom! 

We kunnen dit bij onze logistieke afdeling melden. Die kijken dan of ze het pakje kunnen ondervangen als deze bij ons binnenkomt of net is binnengekomen. Daarvoor is het dus heel belangrijk dat dit snel gemeld wordt. Maar, let wel: we kunnen niet garanderen dat we het pakje kunnen ondervangen en het product kunnen terugsturen.

Ik zie dat jouw pakje gepland staat om morgen bij ons bezorgd te worden. Dus er is een kans dat we het snoer kunnen redden. Ik heb nu voor jou die melding gemaakt.  Ik laat je weten of het de logistieke afdeling gelukt is.

 

Voor meelezers de tip om dit via de telefoon (0800-0402) bij ons te melden zodat dit zo snel mogelijk kan.


Goedendag, Is het gelukt?


De logistieke afdeling heeft vanmorgen aangegeven dat zij het pakket nog niet verwerkt hebben (dat is goed nieuws) en dat zij een melding erop hebben ingesteld. Zodra zij jouw pakket dan hebben onderschept krijg ik verder bericht, @Elsvr, en kom ik er bij je op terug. 


Inmiddels al de snoer gevonden?


Goed nieuws, @Elsvr, de kabel is gevonden en gaat vandaag op de post terug naar jou! Ik stuur je een privébericht met het track en trace nummer 😄 


Fijn dankjewel!!