Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb al jaren via kpn mijn website (www.candia.nl) Deze is opeens niet te bereiken:

 

-Deze site is niet bereikbaar

Het IP-adres van de server van candia.nl kan niet worden gevonden.

 

Wat kan eer aan de hand zijn?

 

Met vriendelike groet,

 

Eugenio.

 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Volgens mij moet je dan bij de zakelijke afdeling zijn van KPN. Dit is het forum voor particulieren. En KPN heeft nooit hosting aan particulieren verzorgd.


Hallo @E.A. Candia Als de website door ons gehost wordt, moet ik je inderdaad naar de collega's van de zakelijke markt verwijzen. Je zou je vraag kunnen stellen op het Zakelijk Forum


Ik ben particulier. Dit is nog uit de tijd van ‘hetnet’. Je kon je website maken en onderhouden en dat is al die jaren goed gegaan. Deze week is het opeens niet te bereiken.


Voor de site www.candia.nl wordt geen IP adres gevonden door de DNS servers.

Daardoor is de site dus van de aardbodem verdwenen.

 

Ik hoop dat dit puur een DNS probleem is, maar dat kan @Bart_ vast wel uitzoeken.


Dat begrijp ik, @E.A. Candia maar webhosting wordt wel specifiek door de collega's van de zakelijke markt uitgevoerd. Dus ik kan echt niet anders dan je daar naar toe te verwijzen. Je zou ook via de site contact op kunnen nemen


Maar @Bart_, waarom geeft @E.A. Candia dan aan dat het een particulier abonnement betreft?

Dit is wat SIDN over dit domein vertelt.

Als het een zakelijk domein zou zijn, dan is -als het goed is- de "Houder" het bedrijf zelf en niet "Planet Media Group N.V.".

 

Wat frappant is, is dat de datum laatste wijziging exact twee jaar voor de datum ligt waarop het probleem begon.


Dat Candia een particuliere klant is, is ongetwijfeld juist @wjb Maar de ondersteuning voor webhosting wordt bij ons gedaan door de zakelijke markt. Vandaar :) 


En in die link die je gaf moeten verplicht een bedrijfsnaam en allerlei andere zakelijke gegevens ingegeven worden ... wat nu?


@E.A. Candia Heb je nog ergens een IP adres of andere URL van die site?

Anders is ook je website inhoud foetsie, maar hopelijk heb je lokaal nog wel een origineel van de inhoud.

 


Bedankt voor de reacties. Ik heb een back-up gelukkig. Ik zal ook even bij zakelijk kijken. 

 


Reageer