Skip to main content

Ik ben per 30 april overgestapt naar een andere internet/tv provider. Nu heb ik zojuist de laatste factuur gekregen, alleen wijkt de terugbetaling met twee dagen af. Op 30 april had ik de volledige dag al geen internet en televisie meer, echter krijg ik alleen terugbetaling over 2 - 22 mei. Het is volgens mijn berekening een tekort van ± €2,14.

Het lijkt misschien een beetje suf om hier contact over op te nemen, maar ik kan op dit moment elke euro gebruiken, en ook voor mijn (en jullie) administratie is het goed om dit helder te hebben. 

PS: Ik kon nergens vinden hoe ik het makkelijkst contact hierover op kon nemen, dus hoop dat dit dan de goede weg is.

Bellen met de klantenservice 0800 0402


Goedemorgen @Estelle1992 heb je al contactt opgenomen via het telefoonnummer dat hierboven door @HGD is gepost? 


Goedemorgen @Estelle1992 heb je al contactt opgenomen via het telefoonnummer dat hierboven door @HGD is gepost? 

Nee, ik ben eigenlijk niet in de gelegenheid te bellen en zou het liefst schriftelijk contact hebben, als dat kan.


Oke, dan doen we het via het forum @Estelle1992. Zou je jouw profiel willen invullen? Dan kan ik jouw abonnement erbij pakken. 


Oke, dan doen we het via het forum @Estelle1992. Zou je jouw profiel willen invullen? Dan kan ik jouw abonnement erbij pakken. 

Als het goed is heb ik deze al ingevuld. 👍


Ik zie inderdaad dat de eindafrekening niet helemaal klopt. Ik ga alsnog voor de vergoeding zorgen voor de periode 30 april t/m 2 mei. Je krijgt het restant binnen 14 dagen op jouw rekening gestort. Gaat hierbij om €2,15.


Super, dankjewel!