Sinds gisteren (1-7) half 2 is er een storing in Veenendaal en op het storingenoverzicht wordt de tijd steeds met 4 uur opgeschoven. Er komt geen enkele berichtgeving vanuit KPN (ondanks inschrijvingen op het storingenoverzicht met de belofte updates via sms te geven). Door de scripts van de klantenservice te omzeilen is het gelukt een medewerker van de klantenservice te spreken te krijgen: Er kan geen prognose gegeven worden over de eindtijd van de storing want er is een (waarschijnlijk) een kabelbreuk, de voorbereidende werkzaamheden van de onderaannemer duren nog zeker de hele nacht (?) en pas om 10 uur morgenochtend zal diegene weer een update geven…
Waarom communiceert KPN zo slecht en niet eerlijk? Het heeft geen enkele zin om steeds de tijd met 4 uur op te schuiven als jullie nu al weten dat het veel langer gaat duren. En waarom moet dit zo lang duren? Waarom zetten jullie hier niet meer haast achter om het op te lossen?
Ik werk momenteel een aantal dagen thuis en kan dus helemaal niets doen. Maar KPN biedt niets als tussenoplossing als ik KPN niet als mobiele provider heb.
Wat mij betreft een zeer slechte ervaring met KPN.