Skip to main content

Goedendag,

 

Is er een optie om elke avond automatisch de wifi uit te zetten om dezelfde tijd?

 

Groet, Danielle

Hallo @Danielle1983 , welk merk en type modem heb je van KPN?

 


Ik heb  de v10


Hallo @Danielle1983 , als je verder geen versterkers van KPN aangesloten hebt kun je dat heel mooi regelen binnen >ECO] van het modem.

Log in in het modem, ga naar instellingen,  ECO, activeer ECO en bij de wifi kun je precies rood maken wanneer er geen wifi mag zijn, opslaan, uitloggen, klaar is kees.

Zorg er wel voor dat de modem achter slot en grendel staat, zodat slimme pubers niet alsnog  het modem resetten en dan weer wifi hebben.

Succes.

 


Dank voor je antwoord, ik heb 3 x de dvs1200 ertussen,  een bij het modem hangen en 2 bij de kinderen op hun slaapkamer,  kan het dan nog steeds zo als je het uitlegt?


Dank voor je antwoord, ik heb 3 x de dvs1200 ertussen,  een bij het modem hangen en 2 bij de kinderen op hun slaapkamer,  kan het dan nog steeds zo als je het uitlegt?

Ja, dat werkt nog steeds, maar zo'n DVS1200 is er voor een bekabelde verbinding, dan schakelen ze daar op over. Ze kunnen dan alleen de apparaten die alleen draadloos werken niet meer gebruiken, maar spelconsoles, pc's, laptops, die je bekabeld aansluit werken dan nog steeds.

Of je moet de DVS1200 bij het modem ook van de stroom halen.

 


Ah duidelijk, dankjewel ik ga er mee aan de slag!


Ah duidelijk, dankjewel ik ga er mee aan de slag!

Hallo @Danielle1983 graag gedaan en 

geef s.v.p. even door of de raadgevingen helpen.

 


Het is gelukt! Bedankt!


Hallo @Danielle1983 , bedankt voor de update.

 


Helaas blijkt het wifi toch niet uit te schakelen (ik heb hem bij eco aangepast dat de wifi uit moet van 21 uur tot 7 uur), kan dat komen omdat ik een wifi versterker heb op zolder (zie foto). Iemand nog tips zodat het wel werkt?