Skip to main content
Beantwoord

Elke dag modem reset om verbinding te maken

• 11 januari 2025
  • 5 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik heb nu al een tijd last van dat als ik de tv of PlayStation aan zet dat die geen verbinding maakt internet. Dan probeer ik de wifi via mijn telefoon en geeft deze ook geen verbinding.

Zodra ik de modem opnieuw opstart duurt het een tijd en uiteindelijk werkt het wel.

Maar ik moet de modem elke dag aan uit zetten om in huis verbinding te hebben.

Ik heb de kpn box 12b.

Had al gelezen dat er veel mensen last van hadden sinds een update. Hoe staat het hiermee.

Begin het nu toch aardig zat te worden.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@Remco kor . Bekabeld is goed.  Weet je ook hoeveel bandbreedte er bij jouw abonnement hoort? Heb je wel eens een snelheidsmeting gedaan via:

https://www.kpn.com/internet/speedtest

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28133 reacties
  • 14 januari 2025

Hoi ​@Remco kor. Welkom bij de KPN Community.

Bedankt voor je bericht en dat je de situatie zo duidelijk uitlegt. Het klinkt zeker vervelend dat je dagelijks de modem moet herstarten om verbinding te krijgen. Ik snap dat dit behoorlijk frustrerend kan zijn.

Heb je ook apparaten bekabeld aangesloten? En zo ja, blijft de verbinding dan wel actief? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 14 januari 2025

​@Erwin van KPN ik heb thuis alles bedraad. Ik heb het probleem met de televisie de PlayStation en als ik dan op men telefoon de wifi aanzet dan doet die het ook niet.

Pas als ik dan de modem aan uit zet dan doet die het weer. Maar merkte eergister ook al dat dat langer duurt voor dat ik weer verbinding heb.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28133 reacties
  • Antwoord
  • 17 januari 2025

Hoi ​@Remco kor . Bekabeld is goed.  Weet je ook hoeveel bandbreedte er bij jouw abonnement hoort? Heb je wel eens een snelheidsmeting gedaan via:

https://www.kpn.com/internet/speedtest

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 24 januari 2025

Probleem is opgelost heb een nieuwe modem gekregen, tijdens testen met kpn bleef modem op nieuw opstarten.

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28133 reacties
  • 27 januari 2025

Top! Goed om te lezen!