Skip to main content

Ik wil gewoon een e-mail naar de klantenservice sturen met mijn vraag.

Niet te doen op de site. Wat is het e-mailadres?

Hallo @Ik wil geen naam op een forum 

KPN klantenservice heeft geen e-mailadres.

Je kan wel chatten op deze manier:

Ga naar https://www.kpn.com/service.htm 

Kies dan een onderwerp en vervolgens “Ik heb een andere vraag of wil contact”, dan vind je alle contact mogelijkheden (waaronder de chat) een flink stuk lager op het scherm.

Bellen kan ook via 0800 0402 (gratis nummer)


Beste lezers, Ik ben al meer dan 54 jaar verbonden met de KPN en zijn voorlopers. Nu doet zich het volgende voor: ik wil mijn abonnement wijzigen (vaste telefoon eruit en abonnement voor internet + tv). Op de site staat dat ik een abonnement voor € 44,- daarop kan afsluiten. Nu betaal ik voor mijn Hussel € 77,- per maand. Tot mijn stomme verbazing kom ik voor dat aanbod echter niet in aanmerking, want dat geldt uitsluitend voor nieuwe abonnees! Een staaltje van zeer slechte klantenbinding en -service. Hoe ik ook mijn best doe, ik kan geen enkele rechtvaardiging vinden voor deze regel. Dat de KPN dit zelf ook vindt, blijkt uit het voorstel dat ik krijg dat erop neerkomt dat ik een jaarlang een (aflopende) korting krijg op mijn oude abonnement en daarna het oude abonnement betaal minus het bedrag voor de tv (= € 12,-). Ik kom daardoor nog steeds niet op de voorgespiegelde abonnementskosten van € 44,-. Nogmaals, “hartelijk dank” voor deze belabberde klantenbinding en ik ga op zoek naar een andere provider bij wie ik wel keurig behandeld word. 


Dag @bernardgerard bij alle providers krijgen nieuwe klanten een welkomstcadeau of korting.  Als u het goedkoopste uit wil zijn dan is ieder jaar overstappen de beste optie.  Het is onbetaalbaar om iedere vast klant korting te geven.