Skip to main content

Ook ik ga emigreren. Niet zo spannend: naar Belgiƫ. Ik heb begrepen dat de KPN de router en de tuner retour moeten hebben na opzegging/emigratie. Daarvoor krijg je dan een doos toegezonden met instructies (neem ik aan). Maar om dit online door te geven moet je - in mijn geval - een uitschrijvingsbewijs hebben van de Gemeente. Helaas kan ik mij pas 5 dagen op voorhand gaan uitschrijven en die dag valt op een donderdag. Maar ik wil de router en de tuner graag die week retourneren want vijf dagen later woon ik daar niet meer. Dus ja, hoe stuur ik die spullen dan nog retour??? Ik kan het dus niet online doorgeven want je kunt niet VERDER zonder een document te uploaden. Nu heb ik dat met een ander document maar opgelost om verder te kunnen met het doorgeven van de emigratie, maar handig is het niet. Wat nu?

Ā 

Eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Hoi Vlinder, welkom op het forum! Dat lijkt me best een hectisch gebeuren, emigreren. Ik kan me voorstellen dat je hier dan ook vragen over hebt.Je mag in dit geval de KPN apparatuur alvast van te voren naar ons terugsturen. Dit kan via onderstaande adres en is gratis. Voeg in de doos een briefje toe met je klantgegevens, dan komt dat helemaal in orde. Er zal, vanuit de documentatie die je online doorgeeft nog contact met je worden opgenomen. Dan kun je bij hen ook nog even aangeven dat je de spullen op deze manier retourneert.

Ā 

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn


Dank voor het antwoord! Kunt u aangeven wat ik precies moet retourneren: de router neem ik aan en de twee tuners die ik heb van KPN? Nog meer?


De router (Experia Box)Ā en de tv-ontvangers inderdaad. Inclusief de bijbehorende stroomkabels en de afstandsbedieningen van de tv-ontvangers. Overige bekabeling hoeven we niet terug. Let er op dat als je een glasvezelverbinding hebt. dat je dan het glasvezelkastje gewoon laat zitten.