Skip to main content
Beantwoord

Enige trage straatkast in de wijk

  • May 12, 2019
  • 27 reacties
  • 739 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

27 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • April 18, 2020

Die heb ik inmiddels, @SJVB en je gaat het niet leuk vinden, ben ik bang. Ik heb begrepen dat de upgrade van de betreffende wijkkast helemaal is inmiddels volledig uit de planning is gehaald. De exacte reden die er achter schuil gaat weet ik niet; de collega die ik sprak kon deze ook niet achterhalen. Maar in de nabije toekomst zal er géén upgrade van de betreffende wijkkast komen. Ik vind het bijzonder spijtig nieuws en ik had gewild dat ik je iets anders kon melden. Maar dit is wat mij is verteld en ik kan er niets anders van maken. 

Je kunt via KPN Netwerk proberen om zelf contact op te nemen. KPN Netwerk is verantwoordelijk voor het beheer van het netwerk. Ik en de collega-moderators op het KPN Forum werken voor de provider KPN en dat staat echt wel los van de netwerkbeheerder KPN. 


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • March 7, 2021

We zijn weer een hele tijd verder. Thuis werken is een ramp. Videobellen is nauwelijks te doen.

 

Beschamend dat hier niks gebeurt.Â