Skip to main content
Beantwoord

Er brand al 3 dagen een oranje lampje op mijn nieuwe Experiabox

  • July 9, 2020
  • 4 reacties
  • 60 keer bekeken

Beste meneer/mevrouw,

Op 3 juli is een monteur bij mij geweest om een nieuwe Experiabox te installeren.

De eerste paar dagen brandde er een groen lampje maar sinds 4 dagen brand er een oranje lampje.

Kan de monteur nog langskomen om dit te repareren?

 

Alvast bedankt.

Lilith Evertsz

 

Beste antwoord door Nick83

Afgezien van dat lampje werkt alles gewoon goed? Waar zit dat lampje?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • July 9, 2020

Afgezien van dat lampje werkt alles gewoon goed? Waar zit dat lampje?


  • July 9, 2020

Hallo @Experiabox - oranje lamp , welk merk en type(nummer) modem heb je?

 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • July 19, 2020

@Experiabox - oranje lamp Welkom hier! Ik heb dit topic even aangekeken omdat JanD en Nick goede vragen aan je stelde. Helaas heb je hier niet meer op gereageerd en vraag ik me af of we iets voor je kunnen betekenen hier op het Forum. Zou je het willen laten weten als dit zo is? We horen het namelijk graag!


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • July 28, 2020

Hoi @Experiabox - oranje lamp! We hebben helaas niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders horen we het natuurlijk graag.