Skip to main content

Bij mij brand ook rood lampje Heb van alles geprobeerd 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Heb alles geprobeerd Niks helpt

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Hoi @Joke L! Je reageerde onder oudere topics, dus ik heb even een nieuwe vraag/ topic voor je aangemaakt, zodat wij je verder kunnen helpen. Wat is er precies aan de hand: heb je helemaal geen diensten meer?

Ik maak uit je bericht niet op wat je eventueel al zelf geprobeerd hebt, daarom de vraag of je het modem al eens een herstart en/of reset hebt gegeven? Je kunt de stappen vinden op onze pagina Hoe herstart of reset ik mijn Experia Box (modem)?
Alle relevante informatie is welkom, ook je klantgegevens in jouw Forum profiel (volledige naam, klantnummer, postcode en huisnummer etc). Op basis van je klantgegevens, kunnen wij bijvoorbeeld je verbinding controleren.

Wil je sneller contact, dan is mijn tip om met ons te bellen. Telefonisch zijn wij bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!