Skip to main content

Beste lezers,

Ongeveer 10 dagen geleden ontving ik een mail van mijn huidige internetprovider dat er een overstap is aangevraagd voor mijn adres en dat dit proces in gang is gezet. Ik heb dit zelf niet aangevraagd en dacht dus dat dit spam was en heb deze mail toen genegeerd.

Nu ontving ik 3 dagen geleden een pakketbezorger met KPN spullen, geadresseerd aan mijn adres maar met een andere (voor mij onbekende) naam. Ik heb deze spullen toen niet aangenomen omdat ik dus niets heb aangevraagd. 

Kennelijk heeft iemand dus op mijn adres een KPN internetabonnement afgesloten. Ik zou dit graag willen annuleren en gewoon bij mijn huidige provider willen blijven. Na telefonisch contact met mijn huidige provider lieten ze mij weten de overstap niet te kunnen annuleren en dat KPN dat moet doen van hun kant. Na meerdere keren gebeld te hebben met KPN niets wijzer kunnen worden en vandaar dat ik het even op deze manier probeer. Ook zouden ze mij tot 2 keer toe terugbellen, maar dat is ook niet gebeurd.

Kunnen jullie dit alsjeblieft oplossen KPN, want ik begrijp dat mijn huidige provider stopt met leveren vanaf overmorgen en ik dus zonder internet zit. 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want inmiddels ben ik zo vaak van het kastje naar de muur gestuurd dat ik het ook niet meer weet. 😓

Meteen even bellen met 0800 0402 @David Gideonse 


Dit kan het forum echt niet voor je oplossen @David Gideonse 
Je zal toch echt weer moeten bellen zoals @N.N. al voorstelt.
0800 0402


Welkom op de community @David Gideonse, ik kan me heel goed voorstellen dat je niet afgesloten wilt worden. Bij zo'n situatie is het belangrijk om zo snel mogelijk contact op te nemen. Dat kan met ons zoals hierboven genoemd, maar ook met je eigen provider. Zij kunnen aangeven dat de overname van de lijn niet door jou wordt herkend en kan er een proces gestart worden om jouw verbinding te beschermen.


Reageer