Skip to main content

Vandaag alles ontvangen maar wel maar 1 meter kabel terwijl ik 5 meter moet overbruggen 

zou een vouchers bij zitten maar helaas dus niet

kan en wil de kpn een langere kabel leveren?

 

fred

Hallo @Fred101060 , je kan bij de bouwmarkt langere netwerkkabels kopen. Het hoeft niet perse die rode te zijn die KPN levert.


Hi @Fred101060,

Wat @XS4-Arjan aangeeft klopt als een bus, je kan zonder problemen een Cat6 kabel aansluiten die ergens anders dan bij ons vandaan komt 🙂 Wij hebben we van 2 meter, en dan verder Cat5 kabels van 10 meter. Dus dan zou je een Cat5 in plaats van Cat 6 kabel ontvangen die ook nog eens veel te lang is. Ik raad je dus ook aan om zelf een Cat6 kabel van 5 meter aan te schaffen, zodat hij precies de juiste lengte heeft!


Hi @Fred101060,

Wat @XS4-Arjan aangeeft klopt als een bus, je kan zonder problemen een Cat6 kabel aansluiten die ergens anders dan bij ons vandaan komt 🙂 Wij hebben we van 2 meter, en dan verder Cat5 kabels van 10 meter. Dus dan zou je een Cat5 in plaats van Cat 6 kabel ontvangen die ook nog eens veel te lang is. Ik raad je dus ook aan om zelf een Cat6 kabel van 5 meter aan te schaffen, zodat hij precies de juiste lengte heeft!

suggestie

neem meerdere lengtes CAY 6 kabels op in de kpn webshop


Voor mij was de rode CAT 6 kabel ook veel te kort. Ik heb tussen de NT en de v10 nu 10 meter CAT 5e. Werkt uitstekend tenzij je een abonnement van 4 Gb/s hebt. Dan is CAT 6 wel vereist. Zijn er ook voor die lengte.


Heb een kabel gekocht 

 

fred


Ah helemaal top @Fred101060 en bedankt dat je nog even hebt laten weten dat je nu over een goede kabel beschikt! 


Reageer