Skip to main content
Antwoord

Er is internet alleen kan niet verbinden met (game) servers (V10)

• April 30, 2025
  • 3 reacties
  • 60 keer bekeken

Gisteren met de KPN klantenservice gebeld en die verwees mij door naar hierzo. Wij hebben een Experia Box v10, ik ben afgelopen maanden in het buitenland geweest en nu ik weer terug ben hebben wij gewoon internet alleen wilt mijn PC geen verbinding meer maken met Teamspeak en gameservers zoals van Counter Strike en Battlefield. Eergisteren heb ik de router gereset terug naar fabrieksinstellingen en gelijk daarna kon ik weer verbinden, gisteren weer precies hetzelfde, alleen na de reset kon ik hem weer verbinden met de servers. Op advies van een maat van mij heb ik getest of de ports die gebruikt worden voor deze servers open staan via yougetsignal.com, daar kwam uit dat deze ports ‘closed’ zijn. Nu wilde ik inloggen op de router om dit om te zetten, alleen kan ik wel inloggen maar kan ik niet bij de instellingen pagina komen, daar blijft die oneindig laden. Wie kan mij verder helpen?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Boy de H en welkom bij de KPN Community! Gek dat het ineens misgaat. 

Wat als je een andere webbrowser gebruikt om naar de webinterface van je modem te gaan? Blijft hij dan ook oneindig laden of krijg je dan wel de instellingen te zien?
Mocht het laden dan nog steeds gebeuren, probeer het dan ook eens via een andere PC/laptop. Het liefst één die bekabeld op je modem aangesloten is. 

Als je dan de poorten weer open kunt zetten ben ik benieuwd of je PC weer verbinding kan maken met de servers! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 4, 2025

Hi ​@Boy de H en welkom bij de KPN Community! Gek dat het ineens misgaat. 

Wat als je een andere webbrowser gebruikt om naar de webinterface van je modem te gaan? Blijft hij dan ook oneindig laden of krijg je dan wel de instellingen te zien?
Mocht het laden dan nog steeds gebeuren, probeer het dan ook eens via een andere PC/laptop. Het liefst één die bekabeld op je modem aangesloten is. 

Als je dan de poorten weer open kunt zetten ben ik benieuwd of je PC weer verbinding kan maken met de servers! 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 10, 2025

​@Sanne van KPN Dank voor je antwoord, helaas via andere toestellen of browsers maakt hij ook geen verbinding met de instellingen. KPN klantenservice heeft aangegeven een nieuwe Experia Box op te sturen, daar gaven ze aan dat dat het probleem zou moeten oplossen. Bedankt voor het meedenken! :) 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Fijn dat je al contact hebt gehad hierover! Hopelijk is het met de nieuwe snel opgelost. 😄