Skip to main content
Beantwoord

Er komt vrijdag iemand om glasvezel vanaf de voordeur naar de meterkast aan te leggen; dit is toch kosteloos?

• June 3, 2026
  • 2 reacties
  • 62 keer bekeken

Goedendag,

Nu zou er vrijdag iemand van kpn komen om glasvezel vanaf de voordeur naar de meterkast aan te leggen... dit is toch kostenloos ?

Mvg frans 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 

Beste antwoord door Maja van KPN

Welkom op de community ​@Snarf12, goed dat je ons gevonden hebt om je vraag te stellen!

Als de KPN monteur langs komt om iets te doen dat jij als klant niet zelf kan of mag doen, dan is dat voor jou kosteloos 😊 In het volgende artikel kan je nog eens rustig nalezen hoe het zit met het aanleggen van glasvezel: 

Ik hoop dat je zo voldoende weet, mocht je nog aanvullende vragen hebben dan hoor ik ze uiteraard graag!

2 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 4, 2026

Welkom op de community ​@Snarf12, goed dat je ons gevonden hebt om je vraag te stellen!

Als de KPN monteur langs komt om iets te doen dat jij als klant niet zelf kan of mag doen, dan is dat voor jou kosteloos 😊 In het volgende artikel kan je nog eens rustig nalezen hoe het zit met het aanleggen van glasvezel: 

Ik hoop dat je zo voldoende weet, mocht je nog aanvullende vragen hebben dan hoor ik ze uiteraard graag!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb geen reactie meer van je gezien en hoop dat dit inhoudt dat alles duidelijk is. Anders hoor ik het graag!