Skip to main content
Antwoord

Er mist een onderdeel in het installatiepakket om het glasvezel abonnement aan te sluiten

• October 18, 2025
  • 13 reacties
  • 163 keer bekeken

ik wil alles aansluiten heb ik geen glasvezel kastje erbij gehad met de rode stekker ik mis dat in mij parket waar ik ernorm van baal 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@johanvanravenstein. Welkom op de KPN community! Ik snap goed dat dit ontzettend frustrerend is. Je bent klaar om alles aan te sluiten, vol enthousiasme om je verbinding werkend te krijgen… en dan blijkt dat het glasvezelkastje met de rode stekker ontbreekt. Dat is echt balen, zeker als je had gehoopt vandaag alles netjes aan te sluiten. 

Mag ik vragen of je inmiddels al alles in huis hebt om aan te sluiten? Als dat kastje ontbreekt, dan kan onze klantenservice een monteur inplannen die dit netjes voor je komt oplossen.

13 reacties

• October 18, 2025

Ben je net verhuist en wil je aansluiten in je nieuwe woning? Of hoe is de situatie? 

Nee ben nieuw wil het net aan sluiten nasr mis de helfd  dat kastje hoor glasvzel en dat rode stekker zit er niet bij mis dat gedeelte dinsdag loop me huidige provijder af dsn heb ik niks neer dankzij kpn wat de helft niet levert benner nu al klaar mee 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 18, 2025

Beste ​@johanvanravenstein als je van de overstapservice gebruik hebt gemaakt, blijft de verbinding bij je oude provider actief tot het moment dat je een seintje van KPN krijgt dat de verbinding actief is.

Ja dat wel maar heb nu dat onderdeel niet wat ik nodig heb met spoet en nu maar afwachten wanneer ik dat ik dat een keer krijg als je bel weten ze het niet dus ben er niks mee opgeschoten nog 

Ze zeggen ja we hebben mail gestuurd wat er ontbreek maar ze weten niet wanneer ik een bericht krijg moch ik vandeweek niks hooren moest ik maar eens terug bellen naar ze 

Maikel Drost
Helper
Forum|alt.badge.img+8

Zitten er bij je pakket ook telefoon kabels toevalling.

Nee Maikel had glasvezel parket toevallig 

Maikel Drost
Helper
Forum|alt.badge.img+8

Wil nog wel is voor komen dat je op koper wordt aangesloten omdat glas nog niet gereed is 🤗 vandaar de vraag

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • October 19, 2025

Nee Maikel had glasvezel parket toevallig 

Klantenservice bellen, was ook bij me zo en op de activeringsdatum wordt een monteur gestuurd inclusief het glasvezelkastje.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 20, 2025

Hoi ​@johanvanravenstein. Welkom op de KPN community! Ik snap goed dat dit ontzettend frustrerend is. Je bent klaar om alles aan te sluiten, vol enthousiasme om je verbinding werkend te krijgen… en dan blijkt dat het glasvezelkastje met de rode stekker ontbreekt. Dat is echt balen, zeker als je had gehoopt vandaag alles netjes aan te sluiten. 

Mag ik vragen of je inmiddels al alles in huis hebt om aan te sluiten? Als dat kastje ontbreekt, dan kan onze klantenservice een monteur inplannen die dit netjes voor je komt oplossen.

Ja heb alles in huis morgen me oplevering datum dan kijken of ik verbinding heb nu brand de glasvezel lampje nog niet 

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • October 22, 2025

Ik dacht ook dat de rode kabel ontbrak. Blijkt er een valse bodem in het doosje te zitten, waar deze onder lag.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

​@johanvanravenstein Laat je even weten of het is gelukt en of je inmiddels verbinding hebt en gebruik kunt maken van je abonnement?